Gjest member-296438 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 På kanten.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Her var det ikke vanskelig å gjette Author. Greit utsnitt og komp der jeg nok ville renset litt i venstrekanten der smårusk mot kritthvit lett stjeler oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Kanskje deler av vinduet blir neste bilde ? Her en fin komposisjon der vi ser superfotografen leter etter gode motiver. Hos meg ca et av ti-femten bilder som er verd å se nærmere på, men du er kanskje mer treffsikker ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Takker til "gamlekara":-) @Ragnar, så går der en stor andel bilder i søppelbøtta her også. Når det gjelder motiver, så er jeg alltid på leit, både med og uten kamera. Forresten fin trening og fotografere uten kamera:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg