Snickers-is Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Hei! Er det noen som kunne tenke seg å være med og starte en konkurranse for høyttalerbygging? Da får man i hvertfall målt "krefter" på en rettferdig måte! Er dette av interesse? Vil gjerne sette ned en gruppe som er interessert i å arrangere noe! Jeg har følgende forslag: 1: Vi kjører en invitasjonsrunde med en planlagt ca-dato. 2: Vi oppretter en jurie. 3: Vi etablerer et regelverk. 4: Vi oppretter en nettside. 5: Vi skaffer oss sponsorer. 6: Vi innviterer et audioblad til å publisere resultatene og delta i jurien. 7: Vi tar en skikkelig fest!!! Noen interesserte? Setter pris på mange svar på denne Endret 14. november 2003 av Snickers-is Lenke til kommentar
neon king Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 hørtes jo helt konge ut men hvor skal dette foregå skal man liksom sitte hjemme å snekkre og ta bilder å sende inn på nettsiden for det blir sikkert ganske umurlig for de fleste at man kan møtes på en plass hvem skulle sponse..... Lenke til kommentar
darker Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 sponsorer blir vel kanskje det vanskeligste her ja. Men, hadde vært sinnsykt kult å få til da Lenke til kommentar
Bose Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det der blir jeg med på.Har bygd endel høyttalere selv Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Slike konkurranser har vært arrangert av tidsskrifter tidligere. Det er ikke store kortnadene, men de må jo markedsføre konkurransen. Vi kan ikke regne med å få 5 øre til selve byggingen, men alle høyttalerne må delta i en lyttetest, og da ser jeg for meg at vi har aliert oss med et tidsskrift som kan stille med et par mann og en del utstyr, samt lokaler og kanskje litt annonsering i forkant. Mulig vi skal prøve å få til en premie her også. Dessuten så tror jeg vi får annonsering på hjemmesidene til de store leverandørene av løsdeler, og kanskje vi kan få dem til å sende ut noe på sine DM-lister. Jeg deltok på en slik konkurranse rundt 1990 Se forøvrig her også : http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=3650 PS: Jeg trenger folk til å være med på å arrangere det hele også. Send meg gjerne meldinger PM med mailadr/MSN eller telefonnummer. MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå