Bahtiyar Ømer Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Sort og hvitt 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jasså, har du slått deg på svarthvit bølgen du også nå? Greit utsnitt og komp for så vidt, men jeg ville tatt en beskjæring til venstre og fjernet fragmentet av ei bjerk der. Lys og skarphet funker helt som det skal. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Spennende skyformasjoner i bakgrunn, og som danner en fin øvre ramme mot husrekken under. Regner med at du synes nevnte skyformasjoner kommer bedre fram i sv/hv enn i farger. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Jasså, har du slått deg på svarthvit bølgen du også nå? Greit utsnitt og komp for så vidt, men jeg ville tatt en beskjæring til venstre og fjernet fragmentet av ei bjerk der. Lys og skarphet funker helt som det skal. Roar Tusen takk for tips og kommentar Roar . Jeg begynner å lære lit svarthvit nå. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Spennende skyformasjoner i bakgrunn, og som danner en fin øvre ramme mot husrekken under. Regner med at du synes nevnte skyformasjoner kommer bedre fram i sv/hv enn i farger. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Tusen takk for du liker det bilde Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg