Foxium Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Noen som kan tipse om hvordan man får tak i et knippe bilder og div. skrot som har havnet "utenfor skjermen"? Ser ut til at det primært har havnet til høyre i bildet, og utenfor den veien. Win7. God plass og F5 hjelper ikke. På forhånd takk. Endret 22. oktober 2015 av Foxium Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Du må slenge masse greier i mapper så det blir mindre ikoner, eventuellt slette. Det er rett og slett så mange ikoner at det ikke er plass på skjermen og da vil resten sortere seg til evigheten og forbi på høyresiden. Jeg har brukt dette "trikset" mange ganger for å få en god latter Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Du må slenge masse greier i mapper så det blir mindre ikoner, eventuellt slette. Det er rett og slett så mange ikoner at det ikke er plass på skjermen og da vil resten sortere seg til evigheten og forbi på høyresiden. Jeg har brukt dette "trikset" mange ganger for å få en god latter Takker for tips, men som sagt; "God plass og F5 hjelper ikke.". Men jeg kan alltids prøve igjen, men tror ikke det er løsningen. Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Du må slenge masse greier i mapper så det blir mindre ikoner, eventuellt slette. Det er rett og slett så mange ikoner at det ikke er plass på skjermen og da vil resten sortere seg til evigheten og forbi på høyresiden. Jeg har brukt dette "trikset" mange ganger for å få en god latter Takker for tips, men som sagt; "God plass og F5 hjelper ikke.". Men jeg kan alltids prøve igjen, men tror ikke det er løsningen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Du gjør som Belphegor sier, bare at når du har lagt noen filer over i mappen, så bare sorterer du det etter f. eks navn. Også gjentar du dette fram til alle filene er på skrivebordet Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ok, will do! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det glemte jeg helt Brandshal, bra at du fikk med det Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er veldig greit å huske å sortere de, når man først skal få tak i de En annen måte å forhindre det må er at du har på automatisk sortering Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Får det fortsatt ikke til. Nå er alt ordnet i tre pene søyler til venstre og de er ikke fulle en gang. Now what? Burde jeg gå for automatisk sortering? Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Fikk det til nå. Takker folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå