Choo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Vær gang jeg starter maskina starter scandisk og så sier den at den ble avbrutt men at den kan være feli på disken og at den må sjekkes for konsekvenser. Noen som vet hvordan jeg fikser det? den er ganske plagsom... mvh André. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 HeiVær gang jeg starter maskina starter scandisk og så sier den at den ble avbrutt men at den kan være feli på disken og at den må sjekkes for konsekvenser. Noen som vet hvordan jeg fikser det? den er ganske plagsom... mvh André. Slette scandisk? Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Mulig du har bad sectors på hdisken les om en mulig løsning her http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q273017 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 To disable ScanDisk, open TweakUI and click on the BOOT tab. Under Autorun ScanDisk, drop the box down to either "After prompting," "without prompting" or "never." Jeg vet ikke om dette gjelder 9x eller NT men det finner du raskt ut. TweakUII kan du finne hos MS. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 har du prøvd å kjøre scandisc og se etter/reparere feil etter du har startet maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå