Gå til innhold

PayDay 2, spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei sann..

Jeg kjøpte PayDay 2 på steam tidligere i dag.

Og har prøvd både multiplayer og singelplayer og opplever små hakking i spillet.. Ikke hele tiden, men innimellom.. Selv om det ikke skjer alt for mye på skjermen samtidig.. Det kan jo ikke være nettet mitt, ettersom det oppleves også ved offline spilling.

Maskinen min er slik:

Windows 10 64Bit

16GB Ram​

EVGA Geforce GTX 980 4GB

Intel i7 4,0Ghz

SSD disk som både operativsystem og spillet ligger på.

Hva kan det komme av at det hakker da?

Har prøvd å skru ned innstillingene men det blir bare MYE verre lagg. Kjører alt på fult egentlig nå.. Det burde maskinen egentlig klare vel? Kjører GTA V på fult uten problemer.. Er det spillet som rett og slett bare er sånn? Opplever dere andre dette selv med bra maskin?

Har nettopp formatert, så det kan ikke være det at maskinen er full av dritt heller.

Kjører skjermen med Nvidia G-synk og 144hz ettersom skjermen støtter dette.. Men det har kanskje ikke noe å si? Eller det burde vel kanskje ikke være noe problem heller?

Trenger seriøst hjelp, skjønner ikke hvorfor spillet hakker.. Har ikke prøvd så mange andre spill enn GTA V, Elder scrolls Online og disse kan jeg kjøre på max uten problem..

Så lurer egentlig på om det er spillet som er sånn? Derfor vil jeg gjerne høre hva dere andre mener..

Har oppdatert skjermkort drivere og sånt, så alt skal være i orden der.

Endret av lasse_hansen87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...