lasse_hansen87 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Hei sann.. Jeg kjøpte PayDay 2 på steam tidligere i dag. Og har prøvd både multiplayer og singelplayer og opplever små hakking i spillet.. Ikke hele tiden, men innimellom.. Selv om det ikke skjer alt for mye på skjermen samtidig.. Det kan jo ikke være nettet mitt, ettersom det oppleves også ved offline spilling. Maskinen min er slik: Windows 10 64Bit 16GB Ram EVGA Geforce GTX 980 4GB Intel i7 4,0Ghz SSD disk som både operativsystem og spillet ligger på. Hva kan det komme av at det hakker da? Har prøvd å skru ned innstillingene men det blir bare MYE verre lagg. Kjører alt på fult egentlig nå.. Det burde maskinen egentlig klare vel? Kjører GTA V på fult uten problemer.. Er det spillet som rett og slett bare er sånn? Opplever dere andre dette selv med bra maskin? Har nettopp formatert, så det kan ikke være det at maskinen er full av dritt heller. Kjører skjermen med Nvidia G-synk og 144hz ettersom skjermen støtter dette.. Men det har kanskje ikke noe å si? Eller det burde vel kanskje ikke være noe problem heller? Trenger seriøst hjelp, skjønner ikke hvorfor spillet hakker.. Har ikke prøvd så mange andre spill enn GTA V, Elder scrolls Online og disse kan jeg kjøre på max uten problem.. Så lurer egentlig på om det er spillet som er sånn? Derfor vil jeg gjerne høre hva dere andre mener.. Har oppdatert skjermkort drivere og sånt, så alt skal være i orden der. Endret 22. oktober 2015 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Ingen? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Veldig vanskelig å si noe om det der. Er absolutt ingen hardwaremessig grunn til at spillet skal hakke! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Noen andre som har spillet og opplever lignende da? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Nei, kjører smooth for min del. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Mærkeli Kan det være g-sync tru? Skal prøve å skru av dette nestegang Endret 25. oktober 2015 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Bare en liten oppdatering, jeg skrudde av G-Synk istad, og spilte en liten stund uten noen form for lagg.. Har aldri hatt problemer med G-synk aktivert i noen andre spill.. Slo av G-synk og slo på V-synk i spillet og problem løst ser det ut til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå