Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring i Tide/Zenith insurance plc erfaringer?


Salvesen.

Anbefalte innlegg

Har fått ett veldig godt tilbud igjennom Tide forsikring, skiller ca 5000 pr år fra de store norske som er billigst. 

 

Men er det noe greier? Er litt skeptisk til forsikring i utlandet(ref zenith) og tide som er ukjent og ikke har særlig bra regnskapstall. Har dog søkt meg frem til at det er en del som bruker dem, spessielt Tesla eiere som jeg snart(forhåpentligvis) skal bli. 

 

Så bør jeg holde meg unna og betale de ekstra tusenlappene eller gå for dem? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har fått ett veldig godt tilbud igjennom Tide forsikring, skiller ca 5000 pr år fra de store norske som er billigst. 

 

Men er det noe greier? Er litt skeptisk til forsikring i utlandet(ref zenith) og tide som er ukjent og ikke har særlig bra regnskapstall. Har dog søkt meg frem til at det er en del som bruker dem, spessielt Tesla eiere som jeg snart(forhåpentligvis) skal bli. 

 

Så bør jeg holde meg unna og betale de ekstra tusenlappene eller gå for dem? 

Jeg har hatt Tide Forsikring siden mai. Hadde en vannlekasje i september - fikk dekket alt sammen minus egenandel. Ingen problemer, takstmann kom dagen etter jeg meldte skade. Raskt og effektivt skadeoppgjør. Så inntil videre er jeg i alle fall fornøyd:)

Lenke til kommentar

 

Har fått ett veldig godt tilbud igjennom Tide forsikring, skiller ca 5000 pr år fra de store norske som er billigst. 

 

Men er det noe greier? Er litt skeptisk til forsikring i utlandet(ref zenith) og tide som er ukjent og ikke har særlig bra regnskapstall. Har dog søkt meg frem til at det er en del som bruker dem, spessielt Tesla eiere som jeg snart(forhåpentligvis) skal bli. 

 

Så bør jeg holde meg unna og betale de ekstra tusenlappene eller gå for dem? 

Jeg har hatt Tide Forsikring siden mai. Hadde en vannlekasje i september - fikk dekket alt sammen minus egenandel. Ingen problemer, takstmann kom dagen etter jeg meldte skade. Raskt og effektivt skadeoppgjør. Så inntil videre er jeg i alle fall fornøyd:)

 

 

 

Deilig å høre! jeg har gått for tide til bilen som er på vei, de er jo "uslåelige" på pris!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...