kiriee Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Heisann Er snart ferdig med min bachelor og har lyst til å gjøre noe annet før jeg begynner på master studiene. Driver å ser etter hva jeg kan og vil gjøre, så tenkte litt på forsvaret. Har hatt lyst til å dra i forsvaret lenge før jeg begynte å studere, men kom ikke inn det året jeg begynte å studere. Tanken om befalsutdanning har selvfølgelig slått meg, men føler meg ikke helt som leder typen, selv om det hadde vært en utrolig kul og spennende utdanning tror jeg. Så noen som har noen tanker rundt det å dra i fgtj i en alder av 25? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg hadde nok valgt jobb-år, men det er ikke noe problem å ta fgt som 25 åring, var flere som var rundt den alderen og eldre når jeg var inne. Ingen bryr seg om det der. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Som 25 åring kjem du sikkert ikkje til å være den eldste i troppen ein gong. Største utfordringa blir nok rett og slett å komme inn no i ei tid der forsvaret har fleire frivillige enn tjenesteplassar. Med mindre dei ser muligheita til å utnytte kompetansen din så er nok sannsynlegheita stor for at ein velger nokon yngre. Lenke til kommentar
duckArmy Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det går nok fint Men du må holde ut med å bo med 19åringene da. Er bacheloren din relevant for forsvaret på noen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå