Torhild Jansen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Kjerringa i perlehus. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Litt usikker her for blikket spretter opp og ned mellom rosa på grønt nede og vannperlene oppe. Tanken på at du kanskje burde laget to forskjellige bilder er tilstede. Høyre halvdel av dråpedelen tror jeg kunne blitt et fint bilde alene med vegetasjonen som skimtes bakom. Muligens da uten det sorte feltet helt til høyre. Kanskje tråkker jeg nå i salaten, men det er nå slik jeg ser det. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Litt usikker her for blikket spretter opp og ned mellom rosa på grønt nede og vannperlene oppe. Tanken på at du kanskje burde laget to forskjellige bilder er tilstede. Høyre halvdel av dråpedelen tror jeg kunne blitt et fint bilde alene med vegetasjonen som skimtes bakom. Muligens da uten det sorte feltet helt til høyre. Kanskje tråkker jeg nå i salaten, men det er nå slik jeg ser det. Roar Takk Roar - skal jobbe litt med saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg