Kjetil Lura Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Bra skrevet, 1+ for den. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 dekker knapt en kveld på byen så da foreslår jeg at man heller dropper en dag på byn Jeg foreslår at du slutter å komme med teite kommentarer. Jaha, da fårelår jeg du slutter å kommentere teite kommentarer? Skal du gjøre det har du nok å gjøre Ja, spesielt med deg og Zpeed som medlemmer her! Svaret mitt er relevant og ikke teit i det hele tatt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Okay. Men du trenger ikke sitere deg selv Lenke til kommentar
Rafalinvestment Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg kan tenke meg det ikke er en "fasit" på det, ettersom det kan gå på kunde lojalitet. Jeg liker meg godt hos Sparebank 1, tidligere DNB kunde ( men automatisk tale-telefonen deres fikk meg til å bytte ) Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvis en taletelefon fikk deg til å bytte bankforbindelse, så må du vel ha regelmessig hyppig kontakt med banken med henvendelser som kreves svar/orden på umiddelbart? Da kunne du vel kunne fått et direktenummer til rett avdeling/kundebehandler/rådgiver/we. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå