Eriksendrul Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hei, Nettop kjøpt meg ny skjerm og jeg vet ikke om Gsync er på eller ikke i spill :S Det er ikke en egen Option i spillet til og ha G-sync på eller av. Er dette noe som er på fra starten av ? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 nvidia control panel --> set up g-sync Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 nvidia control panel --> set up g-sync Okay. Takk =) Vet du noe om hvor mye 3D krever ? Det koster jo 1300 kr for 3D kit til den skjermen jeg har nå, Men hvor kraftig oppsett burde man ha for og kunne kjøre det ? ( Må ikke nødvendigvis være oppsett som kan dra alt på ultimate, men hva burde jeg ha for og få litt glede av det ) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Mitt inntrykk ser de ut som det funger veldig bra på GTX 770 eller første generasjon GTX titan. Så jeg merker ikke noe særlig dårligere ytelse ved bruk av dette. Problemet med 3d briller er heller blir omtrent som å ha på seg solbriller, og man får inntrykk at Full HD blir bildekvaliteten dårligere, vet ikke hvordan dette blir med Asus ROG Swift PG278Q, men tror ikke ytelsen er det største problemet. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Mitt inntrykk ser de ut som det funger veldig bra på GTX 770 eller første generasjon GTX titan. Så jeg merker ikke noe særlig dårligere ytelse ved bruk av dette. Problemet med 3d briller er heller blir omtrent som å ha på seg solbriller, og man får inntrykk at Full HD blir bildekvaliteten dårligere, vet ikke hvordan dette blir med Asus ROG Swift PG278Q, men tror ikke ytelsen er det største problemet. Okay takk. Skal undersøke litt. Jeg har ikke så lyst til og bruke 1300 kr på dette om det skulle vise seg at det ikke er så bra med et 970 kort.- har jo allerede brukt 7000 på en skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå