ZyraX Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har et msi K7N2 delta(et drittkort jeg har insett det nå) men ? mitt er er det noen nye biosopdateringer til msi man kan stille på multipler eller øke volten på ram f.eks den går jo bare til 2,7 jo. (Jaja vet jeg spør for mye og hjelper andre for lite ) Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har et msi K7N2 delta(et drittkort jeg har insett det nå)men ? mitt er er det noen nye biosopdateringer til msi man kan stille på multipler eller øke volten på ram f.eks den går jo bare til 2,7 jo. (Jaja vet jeg spør for mye og hjelper andre for lite ) Det er visst mange K7N2 Delta kort. Hvilket har du?? Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) K7N2GM-IL tror jeg Er det noe spesielt med disse biosene da kan man stille volten høyere? eller stille på multipler? Endret 14. november 2003 av ZyraX Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Alle nyere hkort kan du stille volt og multipler på så jeg skjønner ikke helt spørsmålet,mener du en uoffisiell bios versjon så søk på google så finner du nok ett svar på dette. Endret 14. november 2003 av bjalle Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sjekk om kortet har MSI-LIVE oppdatering.... Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Du kan stille volt på mitt kort men ikke høy nok. Ja jeg har MSI live update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå