SubstansPrime Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Fruen trenger ny mobil og da lurer jeg på om en Sony xperia z5 compact, til 4390 kroner er en grei deal? Eller er det noen andre telefoner i samme prisklasse som gir mer for pengene? Takk for alle tilbakemeldinger?? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Fruen trenger ny mobil og da lurer jeg på om en Sony xperia z5 compact, til 4390 kroner er en grei deal? Eller er det noen andre telefoner i samme prisklasse som gir mer for pengene? Takk for alle tilbakemeldinger z5 compact er en flott telefon det, og til 1000 kr under "markedspris" så var jo det et flott tilbud 1 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Fruen trenger ny mobil og da lurer jeg på om en Sony xperia z5 compact, til 4390 kroner er en grei deal? Eller er det noen andre telefoner i samme prisklasse som gir mer for pengene? Takk for alle tilbakemeldinger z5 compact er en flott telefon det, og til 1000 kr under "markedspris" så var jo det et flott tilbud Takk for svar, er i tenkeboksen om jeg slår til på tilbudet. Er ikke lett i disse dager når "alt" er på tilbud hele tiden. Umulig å skille gode tilbud fra dårlige tilbud. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ikke en ulempe med vannsikker tlf i alle fall. (det er mitt og madammens behov b.l.a) Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ikke en ulempe med vannsikker tlf i alle fall. (det er mitt og madammens behov b.l.a) Det er helt klart en fordel her i kalde og våte nord, så spørs det om det skal være tungen på vektskålen eller ikke Synes det er vanskelig å velge tlf for andre enn meg selv (les;fruen) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Mtp at flere av konkurrentene koster nesten dobbelt så mye så er det mye for pengene. Er vel ikke noe å tenke på sålenge hun er fornøyd med størrelsen. No pun intended, egentlig. 1 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Takk for tilbakemeldinger, da er ny telefon bestilt i hvit farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå