Ragnar Skj Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Spasertur i høstlige omgivelser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 God dybde i billedet..synes det giver en god stemning mvh Suss Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 En tidløs setting. Enslig i åpent landskap med gode linjer som sammen med lyset leder øynene . mvh Ibn Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det som en storfilm reklamebilde . kjempe finn! Vennlig hilsen Bahatiyar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Flott komponert med et fint lys fine farger og veien som leder oss inn mot personen .(hovedpersonen) Liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Dystert og spennende med fin komposisjon! Filmformatet passer godt her Har du gjort noe selektiv farging her? Sidene ser svært mørke og dystre ut, som passer bildet godt. Ville blitt overrasket om det var naturlig. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Dette var veldig flott og spesielt! Spesielt lys, mørke dystre bergvegger. Dette ble veldig bra Ragnar! Eneste "feilen" er stolpen og ledningen, men den er ikke godt å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Godt å se at du er på vei. Ser ut som du kanskje har det slik som meg der kjerringa titt og ofte vil være modell. Men jeg liker best å ta bilder uten mennesker av en eller annen grunn. Her passet det fint for ellers hadde det blitt litt tomt. Ikke blant dine beste dette heller, men kompen sitter og dybden gir seg lett sjøl. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Spennende (litt dyster er nevnt) komposisjon, fint lys innover med personen perfekt plassert i bildet. Stolpen med barduner og ledninger syns jeg ikke gjør noe her, men er et bidrag til komposisjonen. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 God dybde i billedet..synes det giver en god stemning mvh Suss Takk for hyggelige kommentar Suss ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 En tidløs setting. Enslig i åpent landskap med gode linjer som sammen med lyset leder øynene . mvh Ibn Fint å få din kommentar Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Det som en storfilm reklamebilde . kjempe finn! Vennlig hilsen Bahatiyar Takk for din positive kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Flott komponert med et fint lys fine farger og veien som leder oss inn mot personen .(hovedpersonen) Liker det. Mvh Alec Takk for kommentaren Alec ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Dystert og spennende med fin komposisjon! Filmformatet passer godt her Har du gjort noe selektiv farging her? Sidene ser svært mørke og dystre ut, som passer bildet godt. Ville blitt overrasket om det var naturlig. Meget godt observert. Sidene er gjort mørkere for å skape uttrykket du nevner. Eller er det i Photoshop lagt på et svakt filter (omtrent som ND) over hele bildet som forsterker uttrykket jeg ønsket å få akkurat her. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Dette var veldig flott og spesielt! Spesielt lys, mørke dystre bergvegger. Dette ble veldig bra Ragnar! Eneste "feilen" er stolpen og ledningen, men den er ikke godt å gjøre noe med. Hei Helene og takk for at du kommenterer og nevner dette med stolpe og ledning. Har forsøkt å klone dette bort, men det ble litt for vanskelig å få det helt pent. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Godt å se at du er på vei. Ser ut som du kanskje har det slik som meg der kjerringa titt og ofte vil være modell. Men jeg liker best å ta bilder uten mennesker av en eller annen grunn. Her passet det fint for ellers hadde det blitt litt tomt. Ikke blant dine beste dette heller, men kompen sitter og dybden gir seg lett sjøl. Roar Hun stikker seg ofte fram på bildene, men som du sier så var det en dyd av nødvendighet denne gangen. Ordinær komposisjon som du nevner, men så var det lysforhold og et par andre småting som sa meg at det var mulig å få til noe allikevel. Forholdsvis sjelden jeg etterarbeider bilder såpass mye som i dette tilfellet. Fint å få din kommentar til bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Spennende (litt dyster er nevnt) komposisjon, fint lys innover med personen perfekt plassert i bildet. Stolpen med barduner og ledninger syns jeg ikke gjør noe her, men er et bidrag til komposisjonen. Mvh Oddmund Hei Oddmund og takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Litt skummelt lys i bildet, foftgrafisk flott lys, dessuten. "Er det trygt å fortsette?" Personen der fremme nøler.. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Litt skummelt lys i bildet, fotografisk flott lys, dessuten. "Er det trygt å fortsette?" Personen der fremme nøler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg