akelbo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Samtidig annonseres ny rase og nye kampanjer i spillets første tilleggspakke.Total War: Warhammer får slippdato og ny trailer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja la oss ta ut en rase og kampanje som vi allerede har laget bare så du må betale mer for de. Drit glad i jeg har null interesse for warhammer, så jeg slipper å bli lurt for penger(som jeg ble med Napoleon, Empire, og Atilla) 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Faen. Jeg gledet meg som baller til dette spillet. Men å betale penger for raser osv.... Burde ikke forventet noe annet av et samarbeid med Games Workshop 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg ville kjøpt den store pakka om det var Chaos edition ^^ Men er teit de skal tvinge folk til å forhåndsbestille. Drittpraksis EA startet med som andre hele tiden tror er greit... 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Faen. Jeg gledet meg som baller til dette spillet. Men å betale penger for raser osv.... Burde ikke forventet noe annet av et samarbeid med Games Workshop Har ikke noe med GW å gjøre CA/SEGA har gjort det siden Shogun 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Siden jeg ble brent av Rome 2 Total War så har jeg gjort det som prinsipp å ikke forhåndsbestille noe fra CA igjen. Endret 22. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 At de ikke kalte spillet 'Total WarHammer' fatter og begriper jeg ikke 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 DLC før spillet har kommet ut... latterlig! 2 Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Som stort fan av Warhammer (og spesiellt Chaos) var jeg rimelig klar til å kjøpe dette spillet med en gang. Men det ser ut til at jeg, som vanlig, bør vente til spillet har en del fartstid så alle patcher og DLC'er har kommet ut og Steam har ett tilbud på en total pakke. Hver gang jeg har kjøpt ett AAA spill på slippdato har jeg endt opp med å angre på at jeg ikke bare avventet til spillet var faktisk "ferdig". Feks Batman spillene, hvor jeg nå vet det kommer ut DLC'er som padder spillet med mer innhold som ofte bare kan oppleves med en ny gjennomspilling. Endret 23. oktober 2015 av Ralzar 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Blir absolutt å kjøpe dette...når Steam legger ut en samlepakke med alle DLC til et par hundrelapper. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kommer også til å sitte på gjerdet og vente på den virkelige "Total" war : Wahammer versjonen. Om X antall tid så kommer det tilbud på steam med alle DLC og slikt for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Skulle gjerne sett filmklipp fra spilling, en CGI video gir meg nada nytte ang å vurdere spillet (selv om det selvsagt kan være tøft når man spililer spillet).Det er ikke akkurat Blizzard, som trolig har de eneste CGI videone det er vært å se på med tanke på kvalitet, men de heller forteller selvsagt ingenting om hvordan selve spillet er ..... Endret 23. oktober 2015 av simalarion Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Skulle gjerne sett filmklipp fra spilling, en CGI video gir meg nada nytte ang å vurdere spillet (selv om det selvsagt kan være tøft når man spililer spillet). Det er ikke akkurat Blizzard, som trolig har de eneste CGI videone det er vært å se på med tanke på kvalitet, men de heller forteller selvsagt ingenting om hvordan selve spillet er ..... Verse god Ser ikke imponerende ut spør du meg. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Blir absolutt å kjøpe dette...når Steam legger ut en samlepakke med alle DLC til et par hundrelapper. Indeed. Har begynt å gjøre slik med alle spill nå for tida. Å spille halve spillet ved launch, for så å måtte rote det frem igjen et halvt år etterpå for å gjøre det ferdig er for meg uaktuelt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg spilte en hel mengde timer på Warhammer Dark Omen på slutten av nittitallet. Dette kan kanskje bli en verdig oppfølger til det spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Synes Dark Omen var i overkant utilgivende. Dreit man seg ut i ett eneste slag så hadde man for lite tropper igjen til å ha sjans i det neste slaget og kunne like godt begynne fra start. Endte med at jeg jukset meg gjennom spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå