Eddothddd Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Hei! Jeg har tenkt til å ta norsk som privatist, betyr dette at jeg tar 9 eksamener? En norsk muntlig, en norsk skritflig og en nynorsk per vg år eller bare 3 eksamener? Har lyst til å be om fritak fra norsk, historie og kroppsøvning på VG1, VG2 og VG3 men rådgiveren min sier at det ikke er mulig fordi Norsk privatist eksamen gjelder bare for 1 og 1 vidregående år eller noe slikt. Så hvis jeg tar norsk som privatist kan jeg be om fritak alle årene? Itilegg til dette lurer jeg på om norsk som privatist gjelder for 23/5 regelen? Endret 22. oktober 2015 av Eddothddd Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hei! Jeg har tenkt til å ta norsk som privatist, betyr dette at jeg tar 9 eksamener? En norsk muntlig, en norsk skritflig og en nynorsk per vg år eller bare 3 eksamener? Har lyst til å be om fritak fra norsk, historie og kroppsøvning på VG1, VG2 og VG3 men rådgiveren min sier at det ikke er mulig fordi Norsk privatist eksamen gjelder bare for 1 og 1 vidregående år eller noe slikt. Så hvis jeg tar norsk som privatist kan jeg be om fritak alle årene? Itilegg til dette lurer jeg på om norsk som privatist gjelder for 23/5 regelen? Som privatist tar du 3 eksamener, en bokmål, en nynorsk og en muntlig. Litt usikker på hvordan det fungere med fritak hvis du tar norsk som privatist. Har aldri vært borti akkurat det. Hva mener du med om norsk som privatist gjelder for 23/5 regelen? Ja, du kan ta norsk som privatist og få det godkjent på 23/5 regelen (vær sikker på hvilken kode du skal bruke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå