TST Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Arrangøren legger seg flat i åpent brev til deltakerne.E-SPORT: Altiboxligaen er i gjeldsforhandlinger med lag og kreditorer Lenke til kommentar
kkimjangs Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Lykke til alle lag. Håper dere stiller dere samlet bak et totalkrav på vegne av alle klubber / involverte, samt gir en klar beskjed om hvor skapet skal stå. Lenke til kommentar
LionsIdeaus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Håper ingen fler går med på redusert krav, dette er ekstremt uproffesjonelt og burde ikke belønnes med reduserte regninger når de kryper til korset et halvår etter at de burde. All sympati som folk skulle kunne hatt burde for lengst være brukt opp, spesielt for lagene og spillerne som venter på premie. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Min mening er at de pent er nødt til å bla opp pengepremiene til deltakerne. Dersom Esport skal bli seriøst må aktørene også opptre slik. Deltakerne mister sin tiltro til slike prosjekter når premiene uteblir og det oppstår manglene interesse for å delta på slike arrangementer i fremtiden. Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Så her har HoN som mellomledd mellom sponsorer og deltagere regelrett stjålet. Bekrefter vel alt man allerede visste og anntok om HoN. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Da tar det flere år til før eSport blir tatt seriøst her til lands, THANK YOU HOUSE OF NERDS.Flere måneder uten svar, jeg er sikker på at de var for feige til å si det som det var fra starten av, ærlighet er cluet her, det å ikke si noe som helst er bare idiotisk når de VET at de skylder penger.I min yngre tid var det folk som skyldte penger som skrudde av mobilen og gjemte seg, det er akkurat slik HoN driver, "skru av e-mailen så tar vi og gjemmer oss og håper det blåser over". "Manglende oversikt over organisasjoner, lag og spillere som har deltatt i ligaen, har ikke gjort arbeidet spesielt mye lettere når House of Nerds"Måtte man ikke registrere laget og spillerne før turneringa?Virker alt for amatørmessig til at jeg klarer å tro på det, takk for at eSport ble satt tilbake i Norge da, skal vedde på at TV2 ikke vil ta i gaming med ildtang en gang nå. Aner ikke hvorfor jeg brått har bakgrunn på teksten.. Endret 22. oktober 2015 av Puro Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 PS: Ikke godta redusert premie. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det var vel ingenting som tilsa at dette kunne bli en suksess, selv med god prosjektledelse og stålkontroll på økonomien. Internasjonal esport har da såvidt blitt klar for å bli formidlet på TV, så hvordan noen kan ha innbilt seg at norsk esport, som har lite å stille opp med mot de fleste nasjonale miljøer, var klar for dette er for meg et stort mysterium. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Det var vel ingenting som tilsa at dette kunne bli en suksess, selv med god prosjektledelse og stålkontroll på økonomien. Internasjonal esport har da såvidt blitt klar for å bli formidlet på TV, så hvordan noen kan ha innbilt seg at norsk esport, som har lite å stille opp med mot de fleste nasjonale miljøer, var klar for dette er for meg et stort mysterium. Jeg vet ikke hvor mange internasjonale e-sportturneringer du har sett på de siste fire-fem årene, men jeg vet om svært mange produksjoner som er like profesjonelle som enhver sportssending på TV. Både ESL, MLG, DreamHack, PGL og ikke minst Riot har svært høy produksjonsverdi på sine e-sportsendinger. Til og med første sesong av FragBite (svensk e-sportnettside) Masters i CS:GO hadde god kvalitet på turneringen som ble sendt på Twitch.tv. Dette til tross for at de ikke hadde særlig mye penger. Ikke hadde de et stort TV-studio med publikum, ei heller store pengepremier til lagene. Men de hadde folk som hadde peiling på både e-sport og videoproduksjon bak spakene, og to fremragende kommentatorer foran kamera som klarte å formidle "sporten" på en god måte. Det er alt man trenger for å lage et godt e-sportprodukt. Endret 22. oktober 2015 av Sanchez_ 2 Lenke til kommentar
F3.FearTheMILF Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 I motsetning til alle andre her så vil jeg ihvertfall takke HoN og alle involverte for at de ihvertfall ga det et forsøk...men er vel ingen tvil om at de heller burde latt det være når man ser hva det har resultert i... Lenke til kommentar
JorgyZ Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 40% etter å vente flere måneder på pengepremie som lagan var lovt å få? Nesten så jeg syns arrangørene er kriminelle, belang full pris så døm får kjenne hvordan det er å svette litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå