AfterGlow Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 De smarte armbåndene til Fitbit er visst farlige saker, skal vi tro rapport.- Fitbits treningsarmbånd kan hackes på 10 sekunder Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Fitbits enheter kan ikke brukes til å infisere brukere med malware. Puh. Da slipper jeg altså å være redd for at jeg skal bli smittet av et datavirus. Enda godt, for jeg har nettopp kommet over en forkjølelse. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Fitbits enheter kan ikke brukes til å infisere brukere med malware. Puh. Da slipper jeg altså å være redd for at jeg skal bli smittet av et datavirus. Enda godt, for jeg har nettopp kommet over en forkjølelse. For sikkerhets skyld, får du starte på en 10-dagers penicilinkur. Man kan aldri bli for sikker. ;-) Lenke til kommentar
solboy Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fitbits enheter kan ikke brukes til å infisere brukere med malware. Puh. Da slipper jeg altså å være redd for at jeg skal bli smittet av et datavirus. Enda godt, for jeg har nettopp kommet over en forkjølelse. For sikkerhets skyld, får du starte på en 10-dagers penicilinkur. Man kan aldri bli for sikker. ;-) Her er det vel snakk om potensielle virus, ikke bakterier, og da er nok penicilin enda mindre formålstjenelig enn det i utgangspunktet her ville være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg