North Pole Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ooooooog så ble denne tråden å ende opp som innvandringsdebatt, den også. Finnes andre ting i verden enn syriske flyktninger. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er 0% sjans for at dette er en etnisk svenske Da hadde media rapportert. Det er TYST i Sverige nå Tydeligvis ikke. 5 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Skjønner den Apox, burde fått det frem tydeligere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Pass nå på med "nettroll" uttalelsene før denne tråden havner i avisene også som "rasistisk norsk forum". Fyren var så svensk som man kan få dem. Endret 22. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Det er 0% sjans for at dette er en etnisk svenske Da hadde media rapportert. Det er TYST i Sverige nå Trekker frem denne, synes den er fin. Liker når det er så åpenbart mislykket når tilfeldige forumbrukere trekker frem tall og statistikker fra ræva og later som det er noen sannhet. Endret 22. oktober 2015 av Abigor 7 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det høres litt ulogisk ut. Kan du nevne hvilke andre områder i vanlig liv, hvor adekvat og korrekt kunnskap har vært eller er fryktskapende? Dessuten nevnte jeg manglende kunnskap om hva følelser erMange områder hvor mer kunnskap kan gi mer frykt. For eksempel IS, kreft, slanger og mygg. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er 0% sjans for at dette er en etnisk svenske Da hadde media rapportert. Det er TYST i Sverige nå Trekker frem denne, synes den er fin. Liker når det er så åpenbart mislykket når tilfeldige forumbrukere trekker frem tall og statistikker fra ræva og later som det er noen sannhet. Kombiner gjerne med denne: Regner med at du tenker på Molenyux og hans "Stef-bots" , altså followers. Joda..de er som regel ganske høyrevridde liberalister eller anarkister/kapitalister. Jeg faller vel i den gruppa ja. Jeg forholder meg til fakta framfor føleri. Stemmer at svarte har lavere IQ enn hvite, og asiatere høyre enn hvite og svarte. Feminisme er feilslått og DISabler kvinner framfor å ENable dem. Skatter er tvang og det er myndigheter som går til krig, ikke folk. 7 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Trekker frem denne, synes den er fin. Liker når det er så åpenbart mislykket når tilfeldige forumbrukere trekker frem tall og statistikker fra ræva og later som det er noen sannhet. Ikke sant. Samtidig lurer jeg på hvorfor det haster såpass mye med å fordele skyld. Noen som føler for å slå politisk mynt, og føler at de har noe å tjene mens forvirring, sorg og sinne råder? Det er en konsekvens av politikken i Sverige, og slike hendelser vil bli vanligere fremover, dessverre. Interessant nok har du kanskje rett, men kanskje ikke slik du selv tenkte. Sverigedemokraterna har nemlig fått stadig større oppslutning. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Du tror ikke det blir slått politisk mynt andre veien nå? Ingen er bedre enn andre når det kommer til slikt. Forhastelsen er jeg derimot enig i, derfor valgte jeg iallefall å holde tyst før mer info hadde kommet ut. Endret 22. oktober 2015 av Apox Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det har gjerningsmannen ordnet fint selv. Er det ikke en Stahlhelm han har på seg også? Lenke til kommentar
tHz Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det jeg ikke forstår med slike folk og media sin håndtering av saken (og de som ligner). Feigheten. Hvor feig er man når angriper barn på en skole? Hvor feig er man når man bruker våpen for å skade barn som ikke har noen mulighet for å ta igjen. Uansett hva slags overbevisning man forsøker å få fremme i media sin krisekåthet for slike saker. Hva slags budskap ligger til grunn i denne overbevisningen? At man skal drepe de som ikke har noen mulighet til å utøve motstand? for å bevise hva? at man er en forbanna feiging? Jeg skjønner det ikke. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Vil ikke kalle det "å vinkle det slik". Faktum er jo at SD består av mange rasister. Selv riksdagsrepresentanter dra SD har blitt avslørt i så måte på video. "Blatte-lover", "babbe", "fitta". Så låter riksdagsmannen och SD-toppolitikern Erik Almqvist. "Det är mitt land" http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/ Hva er du egentlig forventer? Det finnes rasister i FRP og Dansk Folkeparti også. Og Erik Almqvist er kastet ut av partiet. Poenget er at det er ikke SD sin skyld, at voldelige nazister finnes. De hadde fantes om SD ikke eksisterte også, og nasjonalistmediene de lytter til vil også ha finnes. Å skylde på SD for hver høyreekstremist handling, blir litt som kritisere SV for alle kommunistiske handlinger. Endret 22. oktober 2015 av Camlon 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/skoleangrepet-i-trollhattan/politiet-bekrefter-rasistisk-motiv/a/23547719/ Hva var det jeg sa, forbanna rasist taper. Håper det er mange som kjenner på den i dag, dette har han ikke funnet ut av alene... 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 At rasistisk overbevisning kan påvirke mennesker i voldelig rettning er godt kjent. Det er en skammelig feig handling å gå til angrep med våpen på mennesker som ikke har våpen. Og særlig feigt å angripe barn. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Sinnsyke personer som gjerningsmannen her gjør det vanskelig å være kritisk til innvandring på den skalaen som foregår og har foregått de siste 10-15 årene , for med engang man stiller spørsmål til hva det gjør med kriminaliteten og hva det koster samfunnet osv , ja da blir man satt i bås med sånn som han.. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Så utrolig tilfeldig og tragisk for sverige at dette skjedde nå.. En hvit svenske som ble rasist Men..si meg, blir vi ikke bedt om å ikke være generaliserende og rasistiske når "noen få"muslimer er ekstremister og terrorister? Og at vi må se på HVORFOR de har blitt ekstreme? Burde vi ikke se på det samme her? Hvorfor klikker det for enkelte? Er det noe i det svenske samfunnet som ikke er helt som det skal være? Eller er rasisme et virus som sprer seg? Det jeg tror enkelte ikke evner se er at det Sverige og til dels Norge og Europa holder på med, er ekstremt, i alle perspektiv. Når det kommer inn antakelig nærmere 20 tusen enn 10 tusen mennesker fra helt annerledes kultur i UKA til Sverige, så er det stort sett bare ekstremsosialister og politikere som ikke forstår at dette vil skape enorme konflikter, frykt, redsel og hat. Folks IDENTIET blir forsøkt visket bort. Folk føler at de ikke kjenner seg igjen i sitt eget land. Folk føler seg maktesløse og redde. Og hva skjer da? Jo..folk flest resignerer. Noen stikker av. Noen gir opp. Noen blir sinte og danner grupperinger. Og noen FÅ som er disponert for det - KLIKKER. Dette er desverre bare et resultat av strutsepolitikken som har blitt ført så lenge. Sosialistene og relativistene har ikke klart å sette seg inn i historien - og de har heller ikke klart å sette seg inn i hva kultur og identitet betyr for et samfunn. Igjen - vis meg et land/samfunn i historien hvor dette vi holder på med nå har gått bra. (Ikke trekk frem USA, for det gikk helt fint så lenge det var 90% europere som innvandret til et land hvor europere bodde. For indianerne gikk det mindre bra. Og i dag når innvandringen er primært - 90% fra den tredje verden, så går det betydelig mye dårlgiere i USA) Endret 23. oktober 2015 av Capitalist/Minimalist Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Uansett om det er noe som ikke er som det skal være i samfunnet Capitalist/Minimalist så tyr man ikke til en slik grusom feig handling som denne taperen gjorde! Om de høyreekstreme gærningene ikke kan leve med andre personer fra andre kulturer trenger de øyeblikkelig hjelp. Vi er alle mennesker samme hvilken kultur vi kommer fra og man dreper ikke uskyldige mennesker! Det burde enhver voksen person forstå. Vet du hva jeg synes det er så jævlig feigt av dere høyrefolk å stadig gi sosialister skylden for alt. Høyresiden har styrt i mange land i det siste du tror ikke at disse har noe av skylda for hvordan vi har det nå? Og hva er galt med å hjelpe mennesker i nød? Hva vil du at skal bli gjort? Skal vi bare la militære og religiøse gærninger ødelegge lands og menneskers liv uten å bry oss? Er vi virkelig så egoistiske? Det er isåfall avskyelig! Vi er en del av denne verden og har et ansvar for å bry oss om at det skal være en god verden for alle. Verden er i stadig endring du kan ikke bare drepe andre uskyldige fra andre kulturer bare fordi du ikke klarer å venne deg til det. Endret 23. oktober 2015 av Jedi Jordal Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er 0% sjans for at dette er en etnisk svenske Da hadde media rapportert. Det er TYST i Sverige nå Tydeligvis ikke. Nei. Jeg tok helt feil Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Uansett om det er noe som ikke er som det skal være i samfunnet Capitalist/Minimalist så tyr man ikke til en slik grusom feig handling som denne taperen gjorde! Om de høyreekstreme gærningene ikke kan leve med andre personer fra andre kulturer trenger de øyeblikkelig hjelp. Vi er alle mennesker samme hvilken kultur vi kommer fra og man dreper ikke uskyldige mennesker! Det burde enhver voksen person forstå. Hva mener du? Er det noen her som synes det er greit å drepe? At det finnes sinnsyke mennesker burde vel ikke komme som noen overraskelse for en voksen person som deg? Var det ikke det vi konkluderte med da afrikaneren drepte mor og sønn med øks på Ikea her forleden? Et råttent eple burde ikke ødelegge debatten. Det er da ikke bare høyreekstreme som ikke kan leve med andre kulturer. Hva skjer i Groruddalen? 60% er innvandrere fra primært ikke-vestlige land. Og andelen vil antakelig bare øke, fordi etniske nordmenn flytter vekk (til sine egne) og innvandrere flytter inn (til sine egne). Du kan desverre ikke forandre biologi med ideologi Endret 23. oktober 2015 av Capitalist/Minimalist Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Ja det finnes sinnssyke mennesker fra alle kulturer så da er vi kanskje ikke så mye bedre enn innvandrere og burde ikke ha noe i mot dem? Grorudalen viser at man bør bestemme litt mer over hvor innvandrere får bosette seg. Og du tror ikke at høyresidens stadig pengebruk på å leke verdenspoliti gjennom overvåking og krig har noe å si for at USA er skakkjørt i dag hva? Om et så skakkjørt land er resultatet av et høyrestyre er det ihvertfall helt tydelig at den politiske retningen ikke fungerer for å styre et land. Endret 23. oktober 2015 av Jedi Jordal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå