Gå til innhold

BREAKING; Mann med sverd amok på barneskole i Trollhättan

Anbefalte innlegg

Fremstille meg hvordan?

Problemet er at mange asylforkjempere kaller alle som kritiserer innvandringen for høyreekstremister.

Jeg bestemte meg for å tolke ditt innlegg som at du mente virkelige høyreekstremister, og ikke alle som kritiserer innvandringen til Sverige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her ser vi resultatet av propaganda ført av høyreekstreme. Det komiske er at enkelte skylder på venstresiden og innvandrerne

Hvorfor det store behovet for å fremstille deg selv på denne måten ?

Fremstille meg hvordan?

Uintelligent ?

Hvorfor det store behovet for å gå til personangrep?

Endret av Spider
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Når fremmedfrykten er rasjonell (innvandrere overrepresentert i kriminalstatistikken) så har du et reelt problem.

Om du eller politikere prøver å glatte ut og si at det ikke er et problem så hjelper det ikke fordi dere tar feil.

Det er et stort problem og med internett er det umulig å skjule fakta og lure hele befolkningen.

Frykt er en følelse som vi alle har i mer eller mindre grad, og går vi ned på fryktskalaen, finner vi meg, jeg er litt urolig, men ingeb av oss kan påstå at den følelsen er annet enn irrasjonell. Jeg frykter det som er fremmed, og grunnen for at det er fremmed er fordi jeg ikke har nok kunnskap, manglende kunnskap om de man frykter, og manglende kunnskap om hva følelser er for noe

Lenke til kommentar

Rasist som vanlig, tragisk.

Det er da like tragisk uansett hvem som står bak det. 

Jeg sa ikke at det ikke hadde vært tragisk om det ikke var en rasist, eller? Med all propagandaen han har blitt matet med det siste året ble han en morder, det er tragisk. Hadde det vært et annet motiv så hadde det også vært tragisk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Rasist som vanlig, tragisk.

Det er da like tragisk uansett hvem som står bak det. 

Jeg sa ikke at det ikke hadde vært tragisk om det ikke var en rasist, eller? Med all propagandaen han har blitt matet med det siste året ble han en morder, det er tragisk. Hadde det vært et annet motiv så hadde det også vært tragisk..

Hvorfor dette behovet for å linke dette opp mot propaganda uten at du vet noe om det. Tenkte du det samme om drapene på valdresekspressen, eller mannen som drepte 2 på Ikea ? At det var propaganda som fikk de til å gjøre det.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Frykt er en følelse som vi alle har i mer eller mindre grad, og går vi ned på fryktskalaen, finner vi meg, jeg er litt urolig, men ingeb av oss kan påstå at den følelsen er annet enn irrasjonell. Jeg frykter det som er fremmed, og grunnen for at det er fremmed er fordi jeg ikke har nok kunnskap, manglende kunnskap om de man frykter, og manglende kunnskap om hva følelser er for noe

Virkelig, frykt kan ikke være rasjonell?

Er frykten for løver irrasjonell? Er det irrasjonelt å løpe om en mann følger etter deg midt på natten?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor dette behovet for å linke dette opp mot propaganda uten at du vet noe om det. Tenkte du det samme om drapene på valdresekspressen, eller mannen som drepte 2 på Ikea ? At det var propaganda som fikk de til å gjøre det.

Det er den infoen jeg sitter på, at han er en av de mange som sprer propaganda om innvandrere og har nok blitt hjernevasket av andre som gjør det samme.

Klart jeg kan ta feil, men jeg tviler. tiden vill uansett vise. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det er den infoen jeg sitter på, at han er en av de mange som sprer propaganda om innvandrere og har nok blitt hjernevasket av andre som gjør det samme.

Klart jeg kan ta feil, men jeg tviler. tiden vill uansett vise. 

Tankegangen er omtrent like intelligent som den om at vold i spill forårsaket Columbine massakren.

Lenke til kommentar

Tankegangen er omtrent like intelligent som den om at vold i spill forårsaket Columbine massakren.

Tiden vill vise om han hadde rasistiske motiv eller ikke, og om han var påvirket av propagandaen som sprer om seg i de europeiske landene om dagen. Dette forumet er også veldig god på akkurat dette. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Tiden vill vise om han hadde rasistiske motiv eller ikke, og om han var påvirket av propagandaen som sprer om seg i de europeiske landene om dagen. Dette forumet er også veldig god på akkurat dette. 

Mtp aktiviteten hans på nett vil jeg nok lett konkludere med at han hadde et rasistisk motiv. 

Hvorvidt han er påvirket av at noen er kritisk til innvandring, vel, meningsløse spekulasjoner

Lenke til kommentar

Uansett hvem det er som har gjort det, asylsøker eller svenske, så er dette et skifte.

Et BARN har blitt kappet opp og drept av et SVERD i et land nær deg. 

Dette er SVERIGE 2015.

Fy faen

Ikke ofte jeg gråter av en nyhetssak

Og så en svenske a gitt. Hadde du bare visst det.

Hva slags "skifte" er det du mener?

Lenke til kommentar

Mtp aktiviteten hans på nett vil jeg nok lett konkludere med at han hadde et rasistisk motiv. 

Hvorvidt han er påvirket av at noen er kritisk til innvandring, vel, meningsløse spekulasjoner

Meningsløst vill jeg ikke si det er, det har jo vært enormt mye i vinden for tiden spessielt i sverige. ungutter er lett påvirkelige, så jeg ser på det så veldig plausibelt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Meningsløst vill jeg ikke si det er, det har jo vært enormt mye i vinden for tiden spessielt i sverige. ungutter er lett påvirkelige, så jeg ser på det så veldig plausibelt. 

Har du samme tankegang uavhengig hvem som står bak ? Altså hvis det er en muslim så legger du automatisk skylden på religion ? 

Lenke til kommentar

Politiet har jo ransaket leilighet og finner antageligvis dataspor etc. etterhvert. Vil ikke bli overrasket om det er "enda en" som er hjernevasket til å være løpegutt for zionister og bånd til SD ?

16kwgm0.jpg

"Ninety minutes before Breivik was reported to have detonated a huge fertilizer-fuel bomb in the government district of downtown Oslo and then proceeding to Utoya island dressed as a uniformed police officer to massacre scores of youth attending a Norwegian Labor Party jamboree, he sent an email containing a 1500-page rambling manifesto to Isak Nygren, a member of the far-right, anti-Islamic and Roma (gypsy), and pro-Zionist Sweden Democrats (SD) political party. Among Breivik's writings is this quote:

"So let us fight together with Israel, with our Zionist brothers against all anti-Zionists, against all cultural Marxists/multiculturalists."

http://blog.balder.org/?p=1241

Lenke til kommentar

Når fremmedfrykten er rasjonell (innvandrere overrepresentert i kriminalstatistikken) så har du et reelt problem.

Om du eller politikere prøver å glatte ut og si at det ikke er et problem så hjelper det ikke fordi dere tar feil.

Det er et stort problem og med internett er det umulig å skjule fakta og lure hele befolkningen.

Hva får deg til å tro at mangel på kunnskap er problemet?

Slik jeg ser det så blir folk mer redde dess mer kunnskap de får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...