The Doctor Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 To innlegg forsvunnet. Hold dere for god til personangrep. Neste gang blir det advarsler. Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gjerningsmannen er død Han fekter nok videre i valhall. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Beklager jeg gikk langt over streken. Så en video av en hund som ble drept av to ulver rett før jeg begynte å skrive her og var rett og slett så sint at jeg ikke hadde kontroll. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå ser vi altså resultatet av Sverigedemokratenes retorikk med å nøre opp under intoleranse og fremmedhat. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Hva har ateisme med hitler å gjøre? Hitler var jo ateist, men hva det faktum har med denne saken å gjøre har jeg vanskelig ved å se. Vi vet stort set ingenting om gjerningsmannen enda, men like fult er mange ute allerede i forsøk på å score billige politiske poeng.. Endret 22. oktober 2015 av tigerdyr Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hva har ateisme med hitler å gjøre? Hitler var jo ateist, men hva det faktum har med denne saken å gjøre har jeg vanskelig ved å se. Vi vet stort set ingenting om gjerningsmannen enda, men like fult er mange ute allerede i forsøk på å score billige politiske poeng.. Hitler var kristen i følge han selv. 2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Nå ser vi altså resultatet av Sverigedemokratenes retorikk med å nøre opp under intoleranse og fremmedhat. Er det mulig å forstå så lite? Det er som å si det er legene sine advarsler som gjør at røykere får lungekreft. Eller det er Utrykningspolitiet sine advarsler mot høy fart som gjør at ungdommer kolliderer. Endret 22. oktober 2015 av Pycnopodia 5 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå ser vi altså resultatet av Sverigedemokratenes retorikk med å nøre opp under intoleranse og fremmedhat. Dette har ingenting med Sverigedemokratene å gjøre, hvis det var politikk som var årsaken så fikk han trolig ideologien fra nasjonalistsider i Sverige. Selv om SD ikke eksisterte, så ville de sidene forsatt ha eksistert. Det er også trolig at dette handler om dårlige erfaringer, og ikke om en person som er ekstremt politisk aktivt. Om du skal skylde på noen, så er det Alliansen og de Rødgrønne du bør skylde på. Det er de som har ansvaret for at slike skoler har enorme problemer. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg velger, sånn i utgangspunktet, å skylde på gjerningsmannen. Geir 19 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå ser vi altså resultatet av Sverigedemokratenes retorikk med å nøre opp under intoleranse og fremmedhat. Er det mulig å forstå så lite? Er jo ikke første gangen Lasermannen 2 herjet rundt å skjøt og drepte innvandrere i Malmø http://www.dagbladet.no/2012/07/24/nyheter/utenriks/krim/peter_mangs/22656061/ hvor får gjerningsmennene næring til ideene sine fra? 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Her ser vi resultatet av propaganda ført av høyreekstreme. Det komiske er at enkelte skylder på venstresiden og innvandrerne Endret 22. oktober 2015 av matte geek 8 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Er jo ikke første gangen Lasermannen 2 herjet rundt å skjøt og drepte innvandrere i Malmø http://www.dagbladet.no/2012/07/24/nyheter/utenriks/krim/peter_mangs/22656061/ hvor får gjerningsmennene næring til ideene sine fra? For slike folk så er SD altfor moderat. Og Sverige har enorme problemer, forventer du at ingen skal nevne dem? 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det eneste man oppnår med å kvele debatten er at de som diskuterer den allikevel, for eksempel på ytre nasjonalistiske fløy, bare hører sine egne stemmer. Botemiddelet er mer åpen debatt, ikke mindre. Geir 6 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Nå ser vi altså resultatet av Sverigedemokratenes retorikk med å nøre opp under intoleranse og fremmedhat. Er det mulig å forstå så lite? Er jo ikke første gangen Lasermannen 2 herjet rundt å skjøt og drepte innvandrere i Malmø http://www.dagbladet.no/2012/07/24/nyheter/utenriks/krim/peter_mangs/22656061/ hvor får gjerningsmennene næring til ideene sine fra? Jeg tror det ofte er snakk om traumer. Det skal litt til for at noen skal begynne å ta livet av en gruppe mennesker, jeg tror de føler de tar hevn. Hvis for eksempel ABB ble ranet eller slått ned av innvandrere så kan det forklare hvorfor han hatet de så mye. Folk blir ikke født med fremmedfrykt, det er noe de lærer og plukker opp underveis. Når fremmedfrykten er rasjonell (innvandrere overrepresentert i kriminalstatistikken) så har du et reelt problem. Om du eller politikere prøver å glatte ut og si at det ikke er et problem så hjelper det ikke fordi dere tar feil. Det er et stort problem og med internett er det umulig å skjule fakta og lure hele befolkningen. Endret 22. oktober 2015 av Pycnopodia 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Her ser vi resultatet av propaganda ført av høyreekstreme. Det komiske er at enkelte skylder på venstresiden og innvandrerne Hvorfor det store behovet for å fremstille deg selv på denne måten ? Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Hva har ateisme med hitler å gjøre? Hitler var jo ateist, men hva det faktum har med denne saken å gjøre har jeg vanskelig ved å se. Vi vet stort set ingenting om gjerningsmannen enda, men like fult er mange ute allerede i forsøk på å score billige politiske poeng.. Hitler var kristen i følge han selv. Nei, han distanserte seg selv fra religion og det var kjent at skulle man opp i graderne i SS skulle man ikke skilte med sin religion. I grunn rett naturlig; han ønsket ikke at hans håndlangere skulle være bange for å stå til ansvar for 'høyere makter' over alt det han fik dem til å gjøre. Endret 22. oktober 2015 av tigerdyr Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Her ser vi resultatet av propaganda ført av høyreekstreme. Det komiske er at enkelte skylder på venstresiden og innvandrerne Hvorfor det store behovet for å fremstille deg selv på denne måten ? Fremstille meg hvordan? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Rasist som vanlig, tragisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Her ser vi resultatet av propaganda ført av høyreekstreme. Det komiske er at enkelte skylder på venstresiden og innvandrerne Hvorfor det store behovet for å fremstille deg selv på denne måten ? Fremstille meg hvordan? Uintelligent ? Mannen fra Sør Sudan som drepte 3 på Valdresekspressen, var det et resultat av propaganda ført av venstreekstreme, eller rett og slett bare en psykisk syk person ? Endret 22. oktober 2015 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Rasist som vanlig, tragisk. Det er da like tragisk uansett hvem som står bak det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå