Camlon Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Svenske kilder bekrefter at det er Anton, som er gjerningsmannen. https://www.flashback.org/sp55113702 Her er en kilde til https://brottsplatssverige.se/garningsmannen-bakom-attacken-man-i-20-arsaldern-fran-trollhattan/ Endret 22. oktober 2015 av Camlon Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ikke rart man blir mentalt forstyrret med det ytringsklimaet i svensk samfunns- og innvandringsdebatt som venstresiden i Sverige har sørget for. 6 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Svenske kilder bekrefter at det er Anton, som er gjerningsmannen Er vel egentlig spekulasjoner de holder på med der da? Kanskje sikrest å avvente de store nyhetsmediene. Endret 22. oktober 2015 av Mr.M Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Svenske kilder bekrefter at det er Anton, som er gjerningsmannen Er vel egentlig spekulasjoner de holder på med der da? Kanskje sikrest å avvente de store nyhetsmediene. Min andre kilde er en av de store nyhetsmediene. Det er nøyaktig det samme bilde, bare at det ble sladdet ut. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå døde 11åringen også.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Ikke rart man blir mentalt forstyrret med det ytringsklimaet i svensk samfunns- og innvandringsdebatt som venstresiden i Sverige har sørget for. Nei, individer blir først og fremst mentalt forstyrret av å ferdes på nettsider som formidler forkvaklet syn. Det er ikke noe nytt at enkelte lar seg påvirke http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1316695.ece f.eks. nettsteder som document,no, rights,no, frie-ytrnger,com, har helt åpenbart ingen annen agenda enn å nøre opp under fremmedfiendlighet. Endret 22. oktober 2015 av Mr.M 4 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 En annen ting er at mange av de som kommer er lette bytter for hjernevaskende ekstremister. Man kan ha vært her hele livet, slik som Anders Behring Breivik, og allikevel la seg bli hjernevasket av ideologer. Han også utstøtt svak personlighet.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Han også utstøtt svak personlighet.. Det er jo liten trøst for de som ble drept da Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Med kniv, veldig sjeldent og spesielt. Det skal mye til å hugge ned andre mennesker med kniv, spesielt barn, det er en av grunnene til at pistol er mer utbredt som drapsvåpen. Jeg gjetter at motivet kan være en traumatisk opplevelse innvandrere står bak, som førte til en hevnaksjon. Her er det kanskje ikke så mange som klarer å se sammenhengen. Hadde personen vokst opp et annet sted ville dette ikke ha skjedd, men miljøet korrumperte han. Han ble altså ikke født gal, men ble det etterhvert. Og det er en kø med like gale mennesker bak han. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ut fra facebooken og youtuben til vedkommende ser det nesten ut til at han var ateist. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tror det er ett "star wars traume", kombinert med avslag på deltakelse på "farmen" i svensk utgave Lenke til kommentar
Populært innlegg Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2015 Ut fra facebooken og youtuben til vedkommende ser det nesten ut til at han var ateist. Ut ifra bildene i denne tråden av sveisen hans så ser det nesten ut til at han brukte hårprodukter. 10 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ut ifra bildene i denne tråden av sveisen hans så ser det nesten ut til at han brukte hårprodukter. Det er mer uvanlig å være svært opptatt av Hitler og ateisme, enn av å bruke hårprodukter slik resten av den indoktrinerte konsumentsaueflokken gjør. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er mange likhetstrekk ved de fleste unge menn som angriper skoler. De er gjerne mobbeofre og "tapere", går på SSRIer og har hatt kontakt med psykisk helsevern i en eller annen form. De fleste er også ufrivillig sølibate, altså, har aldri fått seg noe, og hater kvinner og samfunnet som oppfostret dem, og legger skylden for alle sine problemer på autoritetsfigurer og kvinner. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ut ifra bildene i denne tråden av sveisen hans så ser det nesten ut til at han brukte hårprodukter. Det er mer uvanlig å være svært opptatt av Hitler og ateisme, enn av å bruke hårprodukter slik resten av den indoktrinerte konsumentsaueflokken gjør. Poenget mitt var at det er helt irrelevant. Hva ville du frem til med uttalelsen din? Hva har hvor uvanlig det er at noen er opptatt av hitler og ateisme med noe som helst å gjøre? Hva har ateisme med hitler å gjøre? Hva har hårstyling med indoktrinering å gjøre? Jeg må ha feber, jeg fatter tydeligvis ingenting, beklager. 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er mange likhetstrekk ved de fleste unge menn som angriper skoler. De er gjerne mobbeofre og "tapere", går på SSRIer og har hatt kontakt med psykisk helsevern i en eller annen form. De fleste er også ufrivillig sølibate, altså, har aldri fått seg noe, og hater kvinner og samfunnet som oppfostret dem, og legger skylden for alle sine problemer på autoritetsfigurer og kvinner. Du hadde neppe anstrengt deg på samme måte hvis sverdmannen var en innvandrer.. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Han også utstøtt svak personlighet.. Det er jo liten trøst for de som ble drept da Helt klart , men desverre er det jo sant . , Nei jeg synes ikke synd på han , han har "gitt " fra seg livets rett etter min mening. Jeg er ikke overasket over at det er en etnisk svensk som har gjort dette. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Poenget mitt var at det er helt irrelevant. Hva ville du frem til med uttalelsen din? Hva har hvor uvanlig det er at noen er opptatt av hitler og ateisme med noe som helst å gjøre? Hva har ateisme med hitler å gjøre? Hva har hårstyling med indoktrinering å gjøre? Jeg må ha feber, jeg fatter tydeligvis ingenting, beklager. Hva har hårstyling med indoktrinering å gjøre? Svært mange, kanskje også du, er fullkomment hjernevasket av kosmetikkindustrien som håver inn penger på at denne bermen tilgriser sitt eget hår og hode med et eller annen dritt hver eneste dag, og vasker det ut igjen med et annet produkt solgt av samme kapitalkrefter litt senere på kvelden. Det er med andre ord helt vanlig at gjennomsnittsmennesket ser ut slik som han på dette bildet. Det som ikke er fullt så vanlig er å sitte på Youtube og like videoer av Hitler, ateisme, antireligion og lignende. Dersom du ikke har interesse av å vite noe om hva som foregikk i hodet til denne personen så er jo saken grei, jeg synes det er interessant å få vite hvorfor han kledde seg ut, hva som var planen og hva han ville oppnå, om det kan defineres som terrorisme. Hvor har jeg sagt at Hitler hadde noe med ateisme å gjøre? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gjerningsmannen er død Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Gjerningsmannen er død Er nok noen som er glad for det, så slipper man en "ABB" rettssak som belyser miljøene bak Endret 22. oktober 2015 av Mr.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå