Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Da er det egentlig bare to muligheter på listen din da denne mannen helt klart er mentalt forstyrret. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Virker komme info nå om at det er en etnisk svenske.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Virker komme info nå om at det er en etnisk svenske.. Link? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) I det minste godt han ikke hadde skytevåpen... for da hadde det ikke vært èn død og tre kritisk skadd men antagelig veldig mange drept. Endret 22. oktober 2015 av misanthrope 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det "fine" er at etnisiteten ikke spiller noen rolle. Om det er en utlending er det fordi han er utlending. Om det er en etnisk svenske er det fordi det er så mange utlendinger. 6 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Uansett hva det er som har hendt så er det alltid noen som klarer å vri det til at det er landets innvandring sin feil ja. 6 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Triste greier. Endret 22. oktober 2015 av geita_ Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det "fine" er at etnisiteten ikke spiller noen rolle. Om det er en utlending er det fordi han er utlending. Om det er en etnisk svenske er det fordi det er så mange utlendinger. Og er det evt. en svenske eller etnisk/europeisk hvit, er det også særs maktpåliggende å få frem muligheten for psykiatri-diagnose. Det så vi sist ang. mannen som knivstakk en kvinnelige politiker i Tyskland nylig. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Det er jo ikke til å stikke under en stein at innvandringen i sverige skaper problemer , både pga etniske svensker som er lei all uro og kriminalitet og utlendinger som er minst like lei av og bli dratt over en kam og satt i bås. Slikt blir det spenninger av og det får utløp desverre. En annen ting er at mange av de som kommer er lette bytter for hjernevaskende ekstremister. Vi norge må lære av feilene sverige har gjort, før vi er likke ille ute og kjøre. Endret 22. oktober 2015 av boundishh Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tror det er større sannsynlighet for at dette dreier seg om en som tidligere har blitt mobbet på skolen og tar hevn, enn at det skal ha noe med innvandring å gjøre. sverd, kappe og star wars maske dagen etter traileren til filmen har lite i felles med IS 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Uansett hva det er som har hendt så er det alltid noen som klarer å vri det til at det er landets innvandring sin feil ja. Det er det samme om noen vrir dette til å være pga utlendinger, det har ingenting å si for mine argumenter for å stoppe flyktningestrømmen hvertfall. Greit nok med statistikker som viser at utlendinger er mer kriminelle eller andre ting vi ikke ønsker, men det er utenfor det største poenget for å stoppe. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Fra Aftenposten: Dette vet vi ikke: - Vi i vet ikke hvem gjerningsmannen er eller noe om hans bakgrunn. Men politiet kjenner altså identiteten hans. - Vi vet ikke motivet bak handlingen. - Vi vet ikke om gjerningsmannen varslet om angrepet før det fant sted. - Det svenske sikkerhetspolitiet Säpo ønsker ikke å kommentere hendelsen. Til Aftenposten sier de at det er politiet som etterforsker dette. - Vi vet ikke om gjerningsmannen har vært i politiets søkelys tidligere. Mitt forslag er at vi toner ned spekulasjonene et par/tjue hakk. Det er et titalls andre tråder for hvor kjip Sveriges innvandringspolitikk er. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tror det er større sannsynlighet for at dette dreier seg om en som tidligere har blitt mobbet på skolen og tar hevn, enn at det skal ha noe med innvandring å gjøre. sverd, kappe og star wars maske dagen etter traileren til filmen har lite i felles med IS Meget mulig scenario dette , men uansett hva bakgrunnen for handlingen er så er den mer bensin på bålet i en allerede heit debatt om innvandring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Høres bare ut som en av våre egne skakkjørte, og all denne "suppen som er kokt" i denne tråden, ble helt bortkastet unødvendig skremselsdrama Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) En annen ting er at mange av de som kommer er lette bytter for hjernevaskende ekstremister. Man kan ha vært her hele livet, slik som Anders Behring Breivik, og allikevel la seg bli hjernevasket av ideologer. Endret 22. oktober 2015 av Mr.M Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nok med persondiskusjoner i tråden nå, ta ballen og ikke mannen.. Admin. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nok med persondiskusjoner i tråden nå, ta ballen og ikke mannen.. Admin. Det er mannen som har drept, ikke sverdet. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nok med persondiskusjoner i tråden nå, ta ballen og ikke mannen.. Admin. Det er mannen som har drept, ikke sverdet. Jepp, men har fjernet noen persondiskusjoner i tråden, mellom brukere Så ontopic, takk ---------------> Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 snip Jeg velger å tro at du bare troller. Kan du ikke heller slutte å velge å tro ..? Jeg forsøker å holde bena på bakken, hvis du lurte Jeg velger hva jeg vil tro helt selv, kommer ikke til å slutte med det. Hold bena dine på bakken du, det er ditt valg hva du gjør. Det kalles fri vilje hvis du lurte... Tro gjerne i stillhet, og ikke dra min person inn i fantasien! Hvis du vil klage på noe jeg skriver, kan du følge reglene selv og rapportere Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er 0% sjans for at dette er en etnisk svenske Jeg tror jeg har funnet ut hvem det er. Etter et bildebevis så bor han på Tunhemsvägen 69-73 Trollhättan og er 21 år. Det er en person som passer beskrivelsen, og det er denne mannen, som heter Anton. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå