Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Flashback.org har så mye trafikk at siden kneler.. Lurer på stemningen der hvis det er en svenske? Jeg tror ikke det spiller så stor rolle for Sveriges framtid om det er en IS-terrorist eller Per Svensson.. Vi snakker om ulminger i et samfunn som holder på med noe som er helt hinsides. Når og hvor i historien har dette vi holder på med (ogspesielt sverige) fungert? Nei..dette er en katastrofe for Sverige, og det rakner raskere enn noen tørte spå. Dette vil uansett polarisere folk 10 ganger mer enn de allerede var, uansett hvem som står bak. Jeg tror faktisk tilstanden vil bli værre om det er en etnisk svenske som står bak. Da er "leget" enda værre enn man tror. Da er folket på vei til å tilte, og da kan vi få opptøyer og borgerkrig i værste fall. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Da er jeg helt enig. Vi bør avvente til vi vet mer konkret. Hva, hvem og hvor. Er det ikke typisk? Hva man skal mene avhenger av hvem gjerningsmann er, ikke av selve ugjerningen i seg selv... Problemet her er jo årsaken..årsaken er den samme uansett om det er en etnisk svenske eller araber. Årsaken er at man blander to helt sinnsykt forskjellige kulturer sammen under mer eller mindre tvang. Man importerer mennesker fra krig, faenskap, nød og ekstremisme til mennesker som ikke har hatt et ord med i saken å gjøre. Bra oppskrift.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tror ikke det er en svenske, da ville våpenet sannsynligvis vært en pistol eller et gevær. Det er en konsekvens av politikken i Sverige, og slike hendelser vil bli vanligere fremover, dessverre. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Nå skal vi være forsiktige med anta hvilken etnisitet gjerningsmannen har . Vi har brent oss før når alle i begynnelsen trudde at 22.juli angrepene var en utlending . Lurer litt på hva slags sverd dette kan ha vært. Endret 22. oktober 2015 av boundishh 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Da er jeg helt enig. Vi bør avvente til vi vet mer konkret. Hva, hvem og hvor. Er det ikke typisk? Hva man skal mene avhenger av hvem gjerningsmann er, ikke av selve ugjerningen i seg selv... Jeg forstår ikke hva du mener. Er det liksom bedre eller verre hvis det er en etnisk svenske eller en etnisk utlending? Var utøya og bomben bedre eller verre siden det var en norske som gjorde det? Galskapen lenge leve! Er det rart at folk tviler på menneskehetens fremtid. Jævelen fortjener å stå til rette for det han har gjort uansett. V Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Om ikke det er en weeaboo med katanasverd, så er det nok en sabel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 snip Jeg velger å tro at du bare troller. Kan du ikke heller slutte å velge å tro ..? Jeg forsøker å holde bena på bakken, hvis du lurte Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå skal vi være forsiktige med anta hvilken etnisitet gjerningsmannen har . Vi har brent oss før når alle i begynnelsen trudde at 22.juli angrepene var en utlending . Lurer litt på hva slags sverd dette kan ha vært. Leste et sted at personalet som behandlet gjerningsmannen på sykehus sa det var en utlending. Uansett så har det lite å si, udåden er gjort og flere vil skylde det på innvandring uansett etnisitet til gjerningsmann. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Problemet her er jo årsaken..årsaken er den samme uansett om det er en etnisk svenske eller araber. Årsaken er at man blander to helt sinnsykt forskjellige kulturer sammen under mer eller mindre tvang. Man importerer mennesker fra krig, faenskap, nød og ekstremisme til mennesker som ikke har hatt et ord med i saken å gjøre. Bra oppskrift.... Hvis dette "samkvemmet" er så uutholdelig, hvorfor går ikke du ut å dreper noen svartinger? Hvis du tror det hjelper på noe vis(?) Rapportert 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det siste nå er: En sortkledd maskert mann gikk inn i skolen med to sverdlignende våpen. En lærer ble henrettet og døde på stedet, så ble en annen lærer skadet som blir behandlet på sykehuset. Så ble en 11 åring og en 15 åring begge guttebarn skadet og blir behandlet for skadene på sykehuset. Sykehuset har ikke sagt noe annet en at alle 3 er alvorlig skadede. Politiet skjøt to skudd mot gjerningsmannen der det ene skuddet traff. Gjerningsmannen er i live og bli behandlet på sykehuset. Politiet har gått ut og fortalt at gjerningsmannen er i 20-årene, men ikke noe mer. Det spekuleres om at motivet til gjerningsmannen er en "copycat" handling etter lignende hendelser i Amerika, men man vet ingenting. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 snip Jeg velger å tro at du bare troller. Kan du ikke heller slutte å velge å tro ..? Jeg forsøker å holde bena på bakken, hvis du lurte Jeg velger hva jeg vil tro helt selv, kommer ikke til å slutte med det. Hold bena dine på bakken du, det er ditt valg hva du gjør. Det kalles fri vilje hvis du lurte... Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Avpixlat nede...noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ser ut som at det er begått av en innvandrer. Jeg tror svenskene snart begynner å få nok av dette. Spørs om söta bror synes dette er berikende. Men, forundrer meg ikke om de "vender det annet kinn til". Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 hvis sverige er kjørt etter det der ville norge vært kjørt 100 ganger mer etter utøya... 2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har en mistanke om at det er en tidligere skoleelev, og handler dermed ikke om innvandring. En høyreekstremist eller en islamsk terrorist ville nok funnet seg et annet mål. Uansett, problemet med denne hendelsen, er at den skjuler en annen nyhet som er langt verre. Sveriges prognose om migrasjonskostnader kom ut idag, og det var ikke hyggelig lesning. Sverige er på vei mot et underskudd på 4% i 2016, og det finnes ingen måter å redusere et slikt underskudd uten å unngå en krise. 3 Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har en mistanke om at det er en tidligere skoleelev, og handler dermed ikke om innvandring. En høyreekstremist eller en islamsk terrorist ville nok funnet seg et annet mål. Uansett, problemet med denne hendelsen, er at den skjuler en annen nyhet som er langt verre. Sveriges prognose om migrasjonskostnader kom ut idag, og det var ikke hyggelig lesning. Sverige er på vei mot et underskudd på 4% i 2016, og det finnes ingen måter å redusere et slikt underskudd uten å unngå en krise. La merke til Jim Rohn-sitatet ditt. Awesome..er stor fan av Jim Rohhn Merker meg at migrasjonsverket melder om 9700 i uka nå, som er rekord. Ser ikke ut til å avta. Blir spennende å se om grensekontrollene vil gjøre noe med de tallene. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Problemet her er jo årsaken..årsaken er den samme uansett om det er en etnisk svenske eller araber. Årsaken er at man blander to helt sinnsykt forskjellige kulturer sammen under mer eller mindre tvang. Man importerer mennesker fra krig, faenskap, nød og ekstremisme til mennesker som ikke har hatt et ord med i saken å gjøre. Bra oppskrift.... Hvis dette "samkvemmet" er så uutholdelig, hvorfor går ikke du ut å dreper noen svartinger? Hvis du tror det hjelper på noe vis(?) Rapportert Hadde vært mer berikende om du forklarte hvorfor ikke? Må jeg forklare hvorfor jeg ikke ønsker drepe folk? Fordi jeg er i mot vold? Og fordi jeg ikke tror det hjelper på noe som helst? Hvor har jeg sagt at ting er uutholdelig for meg? Jeg har det flott Endret 22. oktober 2015 av Capitalist/Minimalist Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Leste et sted at personalet som behandlet gjerningsmannen på sykehus sa det var en utlending. Link? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Vi får vente og se - Om svensk media som vanlig ikke oppgir identitet og opprinnelse fordi de driver sensur - eller fordi det ikke er aktuelt, altså han er etnisk svensk f.eks. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Mulighetene er vel foreløpig helt åpne:-Kan være en mentalt syk person-Kan være en svenske som hater innvandrere -Ellers f.eks en innvandrer som hater svensker, har terrorsympatier eller fått avslag på asylsøknad eller lignendeNummer to og tre ekskluderer heller ikke nummer èn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå