Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år Er det voksne for deg? Mindreårige asylsøkere er jo opp til 30 år gamle barn. Blir hvite voksne når de fyller 11, i mens brune blir voksne etter fyllte 30? 2 Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Uansett hvem det er som har gjort det, asylsøker eller svenske, så er dette et skifte. Neida, kun hvis det evt. er en "asylsøker" som er gjerningsmann. Er sverdmannen derimot etnisk svensk, kommer nok alle unnskyldningene om at det ikke finnes andre måter å uttrykke seg på i Sverige vedr. innvandring. Vært gjennom den ruta der før. Det er 0% sjans for at dette er en etnisk svenske Da hadde media rapportert. Det er TYST i Sverige nå Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? 2 barn, angivelig 11 og 15 år, politiet sa bare 2 ungdommer, og 2 voksne der en av dem er død. Gjerningsmannen er skutt og opereres på sykehus nå. Hvor har du fått opplysningen om at de skadde ikke er barn? Det er slike saker som gjør at jeg er for dødsstraff. Det er også utenfor poenget om de skadde er barn eller ikke, dette er en gal mann og hendelsen er like traumatisk for elevene uansett alder de skadde er. Det er selvfølgelig verst for foreldrene til de skadde barna. Jeg er følelseskald jeg også pga all dritt som skjer, men vi kan ikke overse slike ting heller. Hvor ille skal det bli før man får opp øynene og tar en skikkelig opprensking? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år Er det voksne for deg? Mindreårige asylsøkere er jo opp til 30 år gamle barn. Blir hvite voksne når de fyller 11, i mens brune blir voksne etter fyllte 30? **SISTE: Lærer drept - flere elever skadet. Lærer på mellom 11 og 15 år. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år Er det voksne for deg? Mindreårige asylsøkere er jo opp til 30 år gamle barn. Blir hvite voksne når de fyller 11, i mens brune blir voksne etter fyllte 30? Jeg spekulerer eller synser ikke noe spesielt, men ville vite hvilket media som omtalt dem som "barn" slik noen konsekvent gjør her. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er også utenfor poenget om de skadde er barn eller ikke, dette er en gal mann og hendelsen er like traumatisk for elevene uansett alder de skadde er. Det er selvfølgelig verst for foreldrene til de skadde barna. Jeg er følelseskald jeg også pga all dritt som skjer, men vi kan ikke overse slike ting heller. Hvor ille skal det bli før man får opp øynene og tar en skikkelig opprensking? Helt enig. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år Er det voksne for deg? Mindreårige asylsøkere er jo opp til 30 år gamle barn. Blir hvite voksne når de fyller 11, i mens brune blir voksne etter fyllte 30? Jeg spekulerer eller synser ikke noe spesielt, men ville vite hvilket media som omtalt dem som "barn" slik noen konsekvent gjør her. Mindreårige barn omtaler vi 20 år gamle asylsøkere som Nei, media omtaler ikke 11 åringen her som et barn. Svenske medier virker være veldig nøye nå på å ikke kalle disse barna for barn (for å roe ned stemningen antakelig) 11 år er for meg et barn. Er det ikke for deg? Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år Er det voksne for deg? Mindreårige asylsøkere er jo opp til 30 år gamle barn. Blir hvite voksne når de fyller 11, i mens brune blir voksne etter fyllte 30? **SISTE: Lærer drept - flere elever skadet. Lærer på mellom 11 og 15 år. Hva er det du ikke klarer lese? Dessuten er det ikke over..det hørtes fortsatt skudd. Og det er forts barn på skolen. Eleverna är en 11-åring och en 15-åring. De är allvarligt skadade av stickskador och opereras. Endret 22. oktober 2015 av Capitalist/Minimalist Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 The Last Viking Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 snip Jeg velger å tro at du bare troller. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Om det er en innvandrer som står bak så skal det være interessant å se hvordan svensk media håndterer saken fremover. De er jo kjent for å gå langt i å sensurer kriminalitet begått av utlendinger/innvandrere og har til og med photoshoppet negre så de ser mer svensk ut. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Løvén er på vei til Trollhattan, til skolen hvor det er 90% innvandrere Hvorfor dro ikke Løvén til Vesteräs da en mor og sønn ble drept av en afrikansk galemann? Nesten så man får følelsen av at etniske svensker er verdt mindre for Lord Løvén? 1 Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Om det er en innvandrer som står bak så skal det være interessant å se hvordan svensk media håndterer saken fremover. De er jo kjent for å gå langt i å sensurer kriminalitet begått av utlendinger/innvandrere og har til og med photoshoppet negre så de ser mer svensk ut. Det har vært pip stille i 3 timer nå..Selv avpixlat, fria tider og flashback har vært stille. Det betyr at de holder identiteten JÆVLIG godt skjult.. Og hadde det vært en etnisk svenske, så hadde de nevnt det pronto. Sannsynligheten for at det var en IS-terrorist eller en gal immigrant er vel 99% Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hva er det du ikke klarer lese? Du skrev: Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år. Den ene som døde utenom gjerningsmannen er en lærer. Du skriver at den ene som døde og de som ble skadet er mellom 11 og 15 år. Du skriver også at Svensk media er i stillhet og nekter å skrive at elevene er barn. Aftonbladets uthevede skrift er: – Samtliga opereras. Barnen har fått stickskador, säger Niklas Claesson, sjukvårdens kommunikationschef till Aftonbladet. Den avlidne är en manlig lärare. 1 Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Hva er det du ikke klarer lese? Du skrev: Det står at de skadde og (den ene av de døde) er mellom 11 og 15 år. Den ene som døde utenom gjerningsmannen er en lærer. Du skriver at den ene som døde og de som ble skadet er mellom 11 og 15 år. Du skriver også at Svensk media er i stillhet og nekter å skrive at elevene er barn. Aftonbladets uthevede skrift er: – Samtliga opereras. Barnen har fått stickskador, säger Niklas Claesson, sjukvårdens kommunikationschef till Aftonbladet. Den avlidne är en manlig lärare. Det stod først, og de sa på radioen at det var en 11 åring som var død. Men det kommer veldig mye motstridende meldinger nå. Først var gjerningsmannen skadet i kneet, nå var han plutselig skutt i brystet..osv osv..noen rapporterer om skudd der inne fortsatt. En sykebil har kjørt i veggen..etc etc La oss vente å se Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Flashback.org har så mye trafikk at siden kneler.. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Da er jeg helt enig. Vi bør avvente til vi vet mer konkret. Hva, hvem og hvor. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Flashback.org har så mye trafikk at siden kneler.. Lurer på stemningen der hvis det er en svenske? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Får håpe gjerningsmannen overlever så han kan stå til ansvar for hva han har gjort! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Da er jeg helt enig. Vi bør avvente til vi vet mer konkret. Hva, hvem og hvor. Er det ikke typisk? Hva man skal mene avhenger av hvem gjerningsmann er, ikke av selve ugjerningen i seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå