Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er kjørt for Sverige nå.. http://www.aftenposten.no 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Javel ja, og trådstarter har allerede funnet ut av saken .. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Triste greier. At det skulle være noe mer eller mindre "kjørt" etter dette enn før stiller jeg meg tvilende til. Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Uansett hvem det er som har gjort det, asylsøker eller svenske, så er dette et skifte. Et BARN har blitt kappet opp og drept av et SVERD i et land nær deg. Dette er SVERIGE 2015. Fy faen Ikke ofte jeg gråter av en nyhetssak Endret 22. oktober 2015 av Capitalist/Minimalist 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, du lager litt av ett drama basert på veldig usikker info .. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ser ut som at det er begått av en innvandrer. Jeg tror svenskene snart begynner å få nok av dette. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har hørt at det var en fjærkledd skapning, jeg ... Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Og fy faen..hører på svensk radio nå. Prøver å bagatellisere at et barn er dødt. Det er ikke et barn som har dødd sier de, for på skolen går det barn fra 1 klasse til 9.klasse. Så asylsøkere på 20 år er mindreårige, i mens en 15 årig svenske er ikke et barn? 2 Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, du lager litt av ett drama basert på veldig usikker info .. Du synes ikke dette er en dramatisk sak.. Gud bedre 1 Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Ser ut som at det er begått av en innvandrer. Jeg tror svenskene snart begynner å få nok av dette. IS antyder de på svensk radio nå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nei, jeg synes ikke det er spesielt dramatisk, men må gi full kudos til alle amatørjournalister og selverklærte samfunnsvitere som vet å lage ekstra drama ut av sånne saker Lenke til kommentar
Capitalist/Minimalist Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Nei, jeg synes ikke det er spesielt dramatisk, men må gi full kudos til alle amatørjournalister og selverklærte samfunnsvitere som vet å lage ekstra drama ut av sånne saker Du synes ikke det er dramatisk at 5 barn har blitt hugget med sverd på en skole? Du må legges inn snarest. Du er jo syk? 3 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Fem personer ska ha skadats i en knivattack på skolan Kronan i Trollhättan. Gärningsmannen, som var maskerad och beväpnad med större kniv eller svärd, sköts av polis. – Några av de skadade opereras. Gärningsmannen är allvarligt skadad, säger Niklas Claesson, sjukvårdens kommunikationschef till Aftonbladet. Sjukhuset uppger för TT att ett av offren har avlidit efter attacken. Live sending: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21628269.ab Grusomt.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nei, jeg synes ikke det er spesielt dramatisk, men må gi full kudos til alle amatørjournalister og selverklærte samfunnsvitere som vet å lage ekstra drama ut av sånne saker Du synes ikke det er dramatisk at 5 barn har blitt hugget med sverd på en skole? Du må legges inn snarest. Du er jo syk? Det var da voldsomt til trykk fra deg ... at disse ungdommen eller barna eller mindreårige blir skadet er ikke noe nytt i tiden, dessverre. Det som gjør det spesielt er avstanden til der det skjer. Om jeg er syk eller er på vei, overlater jeg til legen min, men kan være enig med deg at vi alle kan fort bli ganske så syke, angrepet som vi ofte blir av virusene kalt; "hat" , "frykt", "grådighet" og "maktbegjær" Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Det er så ekstremt at selv soldater i krig ville hatt problemer med å gjøre det. Mulig det er et IS-angrep, med åpne grenser kan de bare spasere rett inn. Forresten så er folk blitt så desensitivert i dag av daglige nyhetssendinger med drap og bombinger at det skal mye til for at folk skal bry seg. Endret 22. oktober 2015 av Pycnopodia 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå blir det vel forbudt å importere sverd for trening/til pynt her i landet pga en ustabil person der borte. 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er så ekstremt at selv hitler ville hatt problemer med å gjøre det. Mulig det er alien-angrep, med åpen atmosfære kan de bare spasere rett inn. Jeg kan også fantasere meg bort Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Dette er triste greier. At barn skal bli utsatt for sånne ting er tragisk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og jeg høre at media gang på gang sier; De skadde er ikke barn ...! Hvor er det dere får den opplysningen? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Uansett hvem det er som har gjort det, asylsøker eller svenske, så er dette et skifte. Neida, kun hvis det evt. er en "asylsøker" som er gjerningsmann. Er sverdmannen derimot etnisk svensk, kommer nok alle unnskyldningene om at det ikke finnes andre måter å uttrykke seg på i Sverige vedr. innvandring. Vært gjennom den ruta der før. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå