Gå til innhold

Oslos nye varaordfører er IKKE etnisk norsk

Hva er problemet med Oslo nye varaordfører?  

28 stemmer

1. 1. Hva er problemet med Oslo nye varaordfører?

• Hun har ett lang og ikke etnisk norsk navn.
      1
    • Hun tilhører en religiøs og hinduistisk familie, men hun er selv ateist.
      1
    • Hun er mørk i huden.
      1
    • Hun er for ung til å ta så stort ansvar.
      6
    • Jeg har lite troverdighet til tamilerne fra Sri Lanka.
      3
    • Jeg har ingen problemer med hennes bakgrunn.
      21

Anbefalte innlegg

Kjenner ingen som har noe problem med hinduer? Gjør dere?

Graham Staines

Jeg vil antall mennesker som har problemer med hinduer betydelig liten i forhold til Islam og Kristendommen. Jeg har nå laget en tydelig overskrift over hva som er problemet med at en utledning blir varaordfører i Oslo samt en avstemning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Graham Staines

Jeg vil antall mennesker som har problemer med hinduer betydelig liten i forhold til Islam og Kristendommen. Jeg har nå laget en tydelig overskrift over hva som er problemet med at en utledning blir varaordfører i Oslo samt en avstemning.

Hinduer kan være farlige jævler de.

I india vil religiøse ledere beordre drap på fiender av hinduismen, på landet de de ikke har utdanning er kontrollert av religiøse ledere som er brutale jæver.

For å ikke nevne at forkjempere for religiøs frihet og sekulære tanker har de siste par årene blitt brutalt drept.

Lenke til kommentar

Så lenge hun ikke blir ordfører så er det greit  :rofl: (PS; Ironi) Vi får se hvordan hun jobber og satse på at hun får sparken hvis hun suger, det gjelder alle politikere.

At hun har et vanskelig navn å uttale forstår jeg ikke at du nevner engang, det er så utenfor poenget at det latterlig. Skal du ta opp en sak så får du hvertfall skrive seriøst.

Har endret det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Graham Staines

I india vil religiøse ledere beordre drap på fiender av hinduismen, på landet de de ikke har utdanning er kontrollert av religiøse ledere som er brutale jæver.

For å ikke nevne at forkjempere for religiøs frihet og sekulære tanker har de siste par årene blitt brutalt drept.

India er et hinduistisk land, hvordan de vil løse problemet rundt Islam bør være opp til dem.

Jeg har forresten ingen problemer med khamsha.... men jeg ville nok fått problemer med å uttale navnet :)

Lenke til kommentar

Graham Staines

India er et hinduistisk land, hvordan de vil løse problemet rundt Islam bør være opp til dem.

Jeg har forresten ingen problemer med khamsha.... men jeg ville nok fått problemer med å uttale navnet :)

Hva har det du skrev med det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Men kva i alle dagar har religiøse fundamentalistar i India med varaordføraren å gjere? Det finst sikkert ateistar som vil ta livet av religiøse, medan andre ateistar synest ein skal leve i harmoni. Det gjeld vel eigentleg dei aller fleste livssyn og religionar.

Lenke til kommentar

Hva er det for noe gærnt med folk?? :nei:  :confused:  :hmm:  Det er så mange rare tråder her om dagen at jeg blir svimmel.

Diskusjoner rundt politikerne er helt på villspor. Jeg forstår meg ikke helt, hvordan folk skal klare seg uten et eneste kommentar eller argument om teite og sprekkende politikere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det har ikke noe å si, så lenge folk er nordmenn, altså født og oppvokst i Norge. Så lenge det opptrer for noen for noe.

Bakgrunnen og personligheten har veldig mye si om hvordan en person vil styre eller være på å bestemme enkelte saker.

Det spørs for noen og for noen har dette ikke noe å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...