Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Skrtel og Sakho oppe som DM. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen. Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i. Hans kvaliteter passer bedre inn bak i forsvar tho. Endret 22. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen. Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i. Han kan på ingen måte spille som en av to stoppere. Klopp spiller alltid med fire bak. Can klarte seg greit i en treer bak, men da var han jo stort sett med fremover da og. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Wohoo! Kom igjen Pool, ikke skuff meg! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen.Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i. Han kan på ingen måte spille som en av to stoppere. Klopp spiller alltid med fire bak. Can klarte seg greit i en treer bak, men da var han jo stort sett med fremover da og. Vi har Lallana,Lucas,Allen,Henderson,Milner, Coutinho og Firmino som kan spille i samme rolle som Can. Ser ikke for meg Can har en fremtid på midtbanen når troppen er skadefri. Endret 22. oktober 2015 av SpongeFrog 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det bør vel strengt heller ikke Allen og Lucas ha da... De holder ikke mål. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Vi har Lallana,Lucas,Allen,Henderson,Milner, Coutinho og Firmino som kan spille i samme rolle som Can. Ser ikke for meg Can har en fremtid på midtbanen når troppen er skadefri. Ehh, neei. Dere har Lucas, Allen, Henderson og Milner som kan spille samme posisjon på midtbanen. Kun de to siste er bedre enn Can i en gitt posisjon på midten. Edit: grusom feil. Endret 22. oktober 2015 av Espp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen.Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i. Han kan på ingen måte spille som en av to stoppere. Klopp spiller alltid med fire bak. Can klarte seg greit i en treer bak, men da var han jo stort sett med fremover da og. Vi har Lallana,Lucas,Allen,Henderson,Milner, Coutinho og Firmino som kan spille i samme rolle som Can. Ser ikke for meg Can har en fremtid på midtbanen når troppen er skadefri. Defensiv midtbane. Lallana, Coutinho og Firmino? De har ingen verdens ting der å gjøre. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Slik bør ett toppet lag se ut pdd. Mignolet Clyne - Skrtel - Sakho - Moreno Henderson - Allen Coutinho - Firmino - Lallana Sturridge Ikke plass til Can her. Allen er bedre i positionering defensivt, er også tryggere med ball. Can sine styrker ligger helt klart i forsvaret, har likevel forståelse for at han ønsker seg en rolle på midtbanen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 For såvidt enig i at han kanskje ikke får plass på laget om troppen er skadefri. Samtidig har jeg aldri skrevet at jeg mener det heller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Inn med Benteke eller Firmino for Origi snart, vær så snill. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Tror vi skal få bør få inn noen annen ja. Han har ikke vært krutgod i dag. Coutinho mangler sluttprodukt! Endret 22. oktober 2015 av oOF Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Eller 4-2-3-1 med Origi og Milner på kantene, Lucas og Can defensivt. Meeen. Vi spiller nå 2-3-5 eller noe, så formasjon har vel ikke så mye å si Endret 22. oktober 2015 av Knewt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor bytter du ikke ut drittspissen heller i stedet for Cou? Makes no sense. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor bytter du ikke ut drittspissen heller i stedet for Cou? Makes no sense. Soton til helga, da. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Pasningskvaliteten til Emre Can er så ræva at det gjør vondt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Faen da Benteke. To store sjanser nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Vi må vel ha 75% besittelse og 30 skudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå