akelbo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 – Vi vil la fans gjenoppleve fortiden med ny teknologi, sier utgiveren.Square Enix vil lage flere nyversjoner av gamle spill Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 VR muligheter også ja.. hmm, vel nå er jeg spent. Lenke til kommentar
entername Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Kuene trenger melking altso. Einaste nye er at melka får ein twist av lime. Kjipt å sjå at denne idiot trenden frå Hollywood sin filmverden skal nå spel markedet. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gjør meg egentlig ingenting. Selvfølgelig nye spennende spillserier er utelukkende bra, men det er mange FF spill jeg gjerne kunne tenkt meg å se i ny drakt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og sola vil fortsatt stå opp om morgenen. Hvem hadde trodd det? Mtp FF13 og spinoffene dens tenker jeg det er like greit å satse på remakes av de gamle klassikerne. Spesielt hvis det er snakk om skikkelige remakes fra grunnen opp, som med FF7, for da blir det nesten som et nytt spill uansett. Hvis de har tenkt til å gi den samme behandlingen til de andre, eldre titlene i serien har vi mye å glede oss til (tror jeg). Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Fantastisk! De eldre spillene er helt konge, og kunne gjerne tenke meg å spille gjennom hele gjengen på nytt i ny drakt Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tar gledelig nye versjoner av FF serien, men ser ingen grunn til å spille dem med noe vr tull. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Få ut FF VII bare så blir jeg glad, resten driter jeg i. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gi meg den beste ff noensinne... Kefka i FF VI og Secret of Mana Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Håper de lager en ny versjon av FF IX, som er min favoritt i serien. Gleder meg uansett til FF VII Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Secret of mana..... De trenger ikke å gjøre mye, bare oppgrader oppløsningen slik at det er mulig å sette den i wide og fix noen små bugs ( er ikke mange av dem) og legg den ut på ps4. Cash fra meg Instant Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hit detection i Secret of Mana til SNES er jo en katastrofe - du slår og treffer 2 sekunder senere - så det ville vært førstepri. Lenke til kommentar
magnusk96 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Legend of Mana hadde vært flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå