Spillredaksjonen Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Vi har pratet med sjefprodusenten for Hearts of Iron IV.INTERVJU: Andre verdenskrig er i svenskenes hender Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet? Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet? Jeg tror ikke det, da de andre spillene til paradox ikke er det. Hvis du er mer interessert så følger jeg nå f.eks. Quill18 sin serie med HoI3. Han blir i tillegg ofte invitert til å være med på diverse ting med paradox sammen med ett par andre karer. :-) EDIT: Hehe, HoI4 er selvfølgelig ikke kommet ut enda, men HoI3 lever fortsatt i beste velgående. Endret 22. oktober 2015 av ZweiNor Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet? Som alle PDS-spill er HoI4 real time med flere hastighetsmuligheter og en pauseknapp du bør og kan bruke mye. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Er det noe grunn til at de har fjernet hakekorset? Lenke til kommentar
Shi Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Er det noe grunn til at de har fjernet hakekorset?Ulovlig i blant annet Tyskland. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jepp. Ville mistet mye salg om de ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg takker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Er det noe grunn til at de har fjernet hakekorset?Ulovlig i blant annet Tyskland. Like tåpelig som at sørstatsflagget er forbudt å bruke i spill i USA. Vi må tåle å vise historien slik den var, brutal og usensurert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Er det noe grunn til at de har fjernet hakekorset?Ulovlig i blant annet Tyskland. Like tåpelig som at sørstatsflagget er forbudt å bruke i spill i USA. Vi må tåle å vise historien slik den var, brutal og usensurert. Sørstats flagget er ikke ulovlig, Apple som er onde, fjernet div app store spill som hadde flaget, nesten alle om ikke alle de spillene kom tilbake på appstore uten å måtte gjøre noe med spillet. 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Mer tilgjenglig... Det er jo dybden som er hele sjarmen med disse spillene. Litt ekstremt i starten kanskje, men når man først har forstått spillmekanismen så blir spillene fort litt for "enkle" da AI er og blir AI.... Spilte vel gjennom HoI2 3-5 ganger før jeg forstod alle mekanismene. Uansett, kanskje igjen på tide å prøve å ta over verden med Norge Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Mer tilgjengelig som i bedre UI og litt mindre bratt læringskurve. CK2 er betydelig mer tilgjengelig enn CK1, men også mer kompleks. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gleder meg. Spillet var vel egentlig hintet til å bli sluppet ut i Q1 2015, men vi må regne med å vente til 2016. Lenke til kommentar
olympic Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Fin artikkel, men kommentaren " i crusader kings II reiser vi soldater fra en pulje som.." henger ikke på greip. På engelsk ville de nok ha sagt "raising soldiers from a pool". Det er ikke lett å oversette uttrykk man kjenner fra engelsk til norsk. Spesielt med en deadline hengende over seg. Jeg måtte tenke meg om litt selv for å finne et tilsvarende norsk uttrykk. F.eks "rekruttere soldater fra en felles..pott? Kilde?" Eller skryt til gamer.no for å jevnt over ha et langt bedre språk i artiklene sine enn pressfire.no 1 Lenke til kommentar
olympic Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Mente å si: ellers skryt til gamer.no 1 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet? Jeg tror ikke det, da de andre spillene til paradox ikke er det. Hvis du er mer interessert så følger jeg nå f.eks. Quill18 sin serie med HoI3. Han blir i tillegg ofte invitert til å være med på diverse ting med paradox sammen med ett par andre karer. :-) EDIT: Hehe, HoI4 er selvfølgelig ikke kommet ut enda, men HoI3 lever fortsatt i beste velgående. Quil18 sin alpha spill fra juni i år, Paradox sin MP HOI 4 event i England Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Beta signup til HOI IV http://beta.paradoxplaza.com/signup/48/ Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hmmm... ser interessant ut. Jeg kan ikke helt se om det er tur-basert eller ikke... Noen som vet? Jeg tror ikke det, da de andre spillene til paradox ikke er det. Hvis du er mer interessert så følger jeg nå f.eks. Quill18 sin serie med HoI3. Han blir i tillegg ofte invitert til å være med på diverse ting med paradox sammen med ett par andre karer. :-) EDIT: Hehe, HoI4 er selvfølgelig ikke kommet ut enda, men HoI3 lever fortsatt i beste velgående. Quil18 sin alpha spill fra juni i år, Paradox sin MP HOI 4 event i England Stemmer, hadde glemt den! Sjekket bare kjapt serien han hadde gående nå som var HoI3, som jeg ikke har fått startet på ennå. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Fra ParadoxExtra Hearts of Iron IV - "World War Wednesday" https://www.youtube.com/playlist?list=PLqRhPbyFDQWiuybjp8h9OEDFCYMQkHJIQ To fra Paradox spiller MP England/Tyskland Endret 28. januar 2016 av B-QL Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Har fulgt med på WWW. Gleder meg som en hund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå