Potetflak er godt. Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Lurer på hvordan andre ripper musikk samlinga si når det er prat om 2-disk utgaver eller bokser?Jeg har ikke funnet noe bra program med valg som gjør at fil navnene blir for eksempel spor nummer 101,102 osv for CD1 og 201,202 osv for CD2 for da kan alle låtene puttes i samme mappe og de vil spilles av i riktig rekkefølge på data og når jeg overfører musikk mappa til mobilen.Nå så må jeg manuelt skrive inn denne infoen i hver musikk fil noe som er litt jobb.Må da være noe enklere måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Sist jeg brukte windows mediaplayer til ripping, kunne vertfall før velge WMA eller MP3 pleier en del av tilfellene låtene få samme navn som de dukker opp i mediaplayer, siden spilleren henter opp informasjonen på internett. Men nå er dette lenge siden, så kan være du er uheldig at musikken din ikke dukker opp med noe informasjon, og må gjøre dette manuelt selv. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Sist jeg brukte windows mediaplayer til ripping, kunne vertfall før velge WMA eller MP3 pleier en del av tilfellene låtene få samme navn som de dukker opp i mediaplayer, siden spilleren henter opp informasjonen på internett. Men nå er dette lenge siden, så kan være du er uheldig at musikken din ikke dukker opp med noe informasjon, og må gjøre dette manuelt selv. Joda,i 95% av tilfellene så får jeg ID tag til låtene/cd`ene og alt fungerer perfekt når det gjelder rippe 1 disk cd utgaver. Men blir jobb med 2disk og bokser da jeg manuelt må skrive inn disk nummer på alle låter ellers blir det surr i rekkefølgen når jeg skal spille av på mobil osv Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Vet ikke helt om jeg skjønner hvor problemet ditt oppstår her, men når du henter cd-info fra freedb velger du hvilken cd, fra rett album.Så når du har rippet ut cd2 velger du albumets cd 2 i freedb-lista osv. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Bruker cdex for ripping av cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå