Fotoskrulla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Her synes jeg så der er for meget farve...det er ikke nemt at blive tilfreds :-) Hei! Det ble kankje litt intense farger, så jeg laget en V3 med litt roligere farger, hva synes du om den? Jeg har rettet opp bildet også, da det var litt skjevt. Fint at du kommer med konstruktiv kritikk, det er det jeg lærer av Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 vellykket HDR bilde, kjempe stilig Vennlig hilsen Bahtiyar Tusen takk! Hyggelig at du likte det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Stilig med fargesprakende georginer i forgrunnen. Virker som om hele bilde blir smittet av denne fargegleden. mvh Ingvald Hei Ingvald! Ja det ble fargesprakende dette bildet, kanskje litt for fargesprakende? La ut en versjon V3 med litt dempede farger og rettet horisont. Det ble nok bedre slik. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Fargerikt og flott. Kjettinggjerdet faller godt inn, med sjelden "norsk" arkitektur i bakgrunnen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg