akelbo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Lover å levere spillets usendte Kickstarter-belønninger.Sniper Elite-utvikler tar over kansellert Rødhette-spill Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Av alle kickstarter spill har jeg sett kanskje ett eller to som duger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Av alle kickstarter spill har jeg sett kanskje ett eller to som duger. The Banner Saga? Shovel Knight? Wasteland 2? Divinity: Original Sin? Faster than Light? Project Cars? Er da ihvertfall noen bra spill. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg vil også legge til Pillars of Eternity Jagged Alliance Flashback Sir, you are being hunted! Som bra Kickstarterspill... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Expeditions: Conquistador og Shadowrun-spillene må også nevnes. Jeg synes suksessraten for Kickstarter-spill er ekstremt høy. Det som har skuffet mest er eventyrspillene. Det er faktisk ingen som har klart å gjenskape magien fra de beste eventyrspillene fra 90-tallet og tidlig 2000-tall, til tross for mange kjente navn som har forsøkt. Lenke til kommentar
ohjay93 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg synes også det er mange gode spill som har kommet igjennom Kickstarter. Av eventyrspill med magi fra 90-tallet vil jeg peke på Tex Murphy: Tesla Effect - det ga meg flashbacks og gapskratt fra 15 år tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå