Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dårlig magefølelse

Anbefalte innlegg

Typen min har vært en dust og flørtet med jenter bak ryggen min, løyet og skjult ting. Jeg ferska han nok en gang for en stund siden, da sa jeg at hvis han har et så sterkt behov for å oppføre deg sånn, så er det bare å slå opp med meg. Det ville han ikke. DENNE gangen lovet han at nå skulle det ikke skje noe mer. Jeg er håpløst forelska og vil gi ham en ny sjanse, da jeg ikke engang takler tanken på å være uten han og at han skal gjøre noe med en annen.

Problemet er at jeg sitter med en dårlig magefølelse fordi jeg ikke vet om jeg kan stole på dette. Jeg føler inni meg at det fortsatt foregår noe. Tilliten er minimal, men jeg vil virkelig fikse ting. Jeg kan ikke passordet på mobilen hans og det var bare tilfeldig at jeg fant ut hva han holdt på med.

Selv er jeg vedens mest trofaste jente. Han kan passordet på min telefon og jeg har aldri skjult noenting. Han er derimot veldig beskyttende ovenfor sitt privatliv, mobilen.. For all del, han har rett til privatliv, men hva med å jobbe litt med å bygge opp tilliten og gjøre meg trygg da? For eksempel vise meg at jeg ikke har noe å bekymre meg for. Det eneste han gjør nå er å være ekstra søt og snill. Noe som er kjempefint i seg selv, men jeg er så redd han gjør det for å gjøre meg mindre redd selv om jeg burde være det. Redd han lyver igjen. Redd han bare er lei for at han ble tatt.

Jeg blir så sliten av å hele tiden være bekymret og paranoid. Jeg er redd han er usikker på meg. Men jeg vil heller ikke gjøre det slutt..

Tanker?

Anonymous poster hash: a5301...13e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være to grunner til at han flørter med andre jenter bak din rygg. Enten søker han bekreftelse på at han er attraktiv, noe som er mest vanlig blant jenter, eller så ser han etter en som er bedre enn deg. Feig type. I mine øyne er det på grensen til å være utro. Han skjuler det jo for deg! Tror ikke han kommer til å gi seg.

Han mener nok at du ikke er bra nok for han, selv om det i realiteten er han som ikke er bra nok for deg.

Men om han er av den mindre selvsikre typen er det mulig at han bare søker bekreftelse hos andre jenter.

Anonymous poster hash: ca461...d69

Lenke til kommentar

Når han har flørtet med andre jenter fler enn en gang så bør han dumpes. Det er egentlig nok med en gang, men man må jo gi folk en sjanse... Når han i tillegg ikke "tør" eller vil bevise for deg at han har sluttet ved å vise deg "verktøyet" sitt så ringer det en alarm i mitt hode.

Det er mange gutter som gjør slik fordi de ikke vil være alene og er sammen med en jente kun for å "ha noe å gjøre" frem til de finner seg en annen. At han søker bekreftelse på at han er attraktiv er antagelig ikke tilfelle. Hvis han i tillegg har sagt at han skal slutte så er han veldig klar over at han flørter, det er dog mange personer som er veldig happy og sprudlene som kan ha en væremåte som kan sees på som flørting, tviler på at det er tilfellet her.

At du er hodestups forelsket skjønner jeg og du vil antagelig ikke forstå at du bør dumpe ham før han har vært skikkelig utro opptil fler ganger pga det. Dette er ikke en fyr som er verdt å ta vare på, det er tydelig at han ikke er klar for et skikkelig forhold.

Håper det løser seg for deg, men ikke sammen med denne dusten. Dette er selvfølgelig bare mine tanker og oppfattning av situasjonen basert på det du skriver :)

Lenke til kommentar

skift passord/pinkode, hold et øye med han, enten så har han stoppa, eller så fortsetter han, dette burde du oppdage på en eller annen måte, hans oppførsel når du nærmer deg han når han sitter på mobilen/pcen osv.

Skulle du få litt fornuft over natta, så dumper du han og finner deg en som faktisk liker deg, bare deg.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere betyr ikke det at han flørter med andre jenter at han kommer til å være utro, han kan bare søke bekreftelse. Men selvfølgelig er det veldig vanskelig å skulle håndtere og veldig unødvendig av ham. Vanligvis slutter man å ha kontakt med jenter man er på flørtern med når man går inn i et forhold... 

Du høres ut som ei fornuftig jente, si at du ikke trives i forholdet slik som det er nå og si at han må vise deg på en mer overbevisende måte enn bare å være søt og snill iblant at det er deg han faktisk vil ha f.eks.... 

Anonymous poster hash: 352bb...cac
Lenke til kommentar

TS her.

Han flørter i form av å fortelle andre hvor fine/deilige de er, også en jente han har rotet med før. Han har også snappet og spurt om nakenbilder, legger til random jenter han flørter med på snap. Han lagret også bilder. I tillegg var han plutselig på Tinder, det fikk jeg vite av venninna mi. Blant annet.

Han har dårlig selvtillit, uten grunn i mine øyne. Men ja, bekreftelse er nok noe av grunnen her. Bekreftelse på at han har draget hvis han vil, på utseende osv. Jeg gir ham veldig mye bekreftelse, oppmerksomhet, tid og ja, alt ? Han manger i teorien ingenting hos meg, haha. Men er vel noe med "spenningen" i å se at andre også kan like ham.

Jeg er absolutt ei fornuftig jente, jeg vet også at jeg ikke fortjener dette. Men som sagt, vil ikke miste ham :/

Han har min kode fordi han noen ganger svarer på meldinger når jeg f.eks kjører bil, og fordi jeg ikke har noe problem med å gi ham den ?

Ja, man må være to som prøver, selvfølgelig.. Derfor håper jeg at han skjerper seg nå. Jeg kommer nok til å følge ekstra med på hvordan han oppfører seg. Men fysisk utro tror jeg ikke han vil være. Synes uansett det er ille nok å gå bak ryggen min sånn..

Tusen takk for innspill!

Lenke til kommentar

Han har min kode fordi han noen ganger svarer på meldinger når jeg f.eks kjører bil, og fordi jeg ikke har noe problem med å gi ham den

Ærlig talt bytt kode. Uansett forhold eller ikke man deler ikke passord til enheter som telefoner, brukerkontoer og annet.

Er du i det hele tatt klar over hva han får innsyn i av privat informasjon, Facebook, bilder osv. Og ikke bare det, du sitter sikkert med informasjon ifra andre venner og bekjente som bare var ment for deg.

Men han er sikkert grei han, litt flørting, små sniking på tinder og løgn er jo ingenting, du kan helt sikkert stole på han.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare ta igjen med samme mynt? Bytt passord, opprett en Tinderkonto og begynn å "snappe" med ukjente. Du kan gjøre alle disse tingene uten å flørte eller noen ting, bare spør ukjente hva de spiste til middag i går. Hvis han misliker dette så må han være spinn spika gæern.

Jenta man er sammen med skal være mer enn nok for å få "bekreftet ting", noe jeg egentlig ikke forstår hva betyr :confused: spesiellt når man faktisk har et fast forhold med en dame som er glad i en.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare ta igjen med samme mynt? Bytt passord, opprett en Tinderkonto og begynn å "snappe" med ukjente. Du kan gjøre alle disse tingene uten å flørte eller noen ting, bare spør ukjente hva de spiste til middag i går. Hvis han misliker dette så må han være spinn spika gæern.

Første tanke: Tidenes dårligste tips å gi når hun vil prøve å redde forholdet.

Når det er sagt; jeg tror det er game over for forholdet uansett. Fyren søker ikke bekreftelse. Han har spurt om nakenbilder av andre jenter og lagret noe av det han har fått. Gutten vet godt hvor han har TS som gir han sjanse etter sjanse og viser at hun virkelig ikke vil miste han. 

Nå er det slik at hvert eneste par bør diskutere hvor grensen for utroskap går. Personlig synes jeg det typen til TS har gjort er utroskap, men mange vil være veldig uenig med meg. Det er veldig mange meninger om temaet. 

Dette bilde er interessant, og er screenshot av en avstemning på nettavisen. Som dere ser stemte jeg på "flørt". Jeg og damen diskuterte dette tidlig i forholdet og var begge enige om å være så strenge med hverandre. 

Uten_navn.jpg

Lenke til kommentar

TS her.

Han flørter i form av å fortelle andre hvor fine/deilige de er, også en jente han har rotet med før. Han har også snappet og spurt om nakenbilder, legger til random jenter han flørter med på snap. Han lagret også bilder. I tillegg var han plutselig på Tinder, det fikk jeg vite av venninna mi. Blant annet.

Jeg er absolutt ei fornuftig jente, jeg vet også at jeg ikke fortjener dette. Men som sagt, vil ikke miste ham :/

Ja, du har virkelig funnet deg en type som er verdt å satse på.

At du er en fornuftig jente er et nok delte meninger om  :whistle:

Lenke til kommentar

TS her

Det siste jeg kommer til å gjøre er å synke til hans nivå og ta igjen, jeg vil heller være den fantastiske jenta han mistet, som han aldri skulle ha behandlet slik ;) Det jeg derimot gjør er å ta godt vare på meg selv, se bra ut og vise ham st det ikke er vanskelig for meg å få en annen om jeg vil. På en måte gjøre han litt redd for at han mister meg.

Jeg bryr meg ikke hva han får innsyn i, passord kan endres. Jeg har heller ikke noe mellom venner som er slik privat på mobilen, det tar vi face to face. Men ja, skjønner greia di, er nok smart, men jeg føler det da vil virke som jeg plutselig skjuler noe..

Jeg ser også på dette som utroskap, det er ikke noe jeg godtar. Har klart og tydelig sagt det, og føler meg bestemt på at jeg går hvis jeg finner ut noe mer. Hva er vitsen med å være sammen hvis vi ikke bare vil ha hverandre?

Joda, jeg er ei fornuftig jente, jeg er bare forelsket og redd jeg mister ham.. Han bør ikke ha slike behov hvis han eksker meg!

Enig i at jeg er naiv og tvinnet rundt lillefingeren. Dog viste jeg en annen side av meg når jeg fant ut at det foregikk slike ting bak ryggen min. Jeg var rimelig sint og sa klart ifra at jeg ikke gidder dette mer, at jeg ikke tilgir det, men at han får vise meg at det er noe å fortsette på. Innerst inne vet jeg at jeg ikke gir opp lett, og at ja, kanskje det aldri ødelegges. Men som sagt, jeg vil virkelig ikke miste ham..

Vanskelig dette her. Føler meg litt svak som ikke klarer å gi opp :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...