H?rselsvern Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har ett problem med hyperkoblinger i word og får følgende feilmelding: "Finner ikke internett-serveren eller proxy-serveren" Når jeg klipper og limer inn hyperkoblingen i safari, kommer nettsiden opp. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det fungerer hvis du gjør det riktig. For å få hjelp bør du vise et eksempel eller fortelle litt mer detaljer. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg limer inn URL i word, så trykker jeg enter og den blir blå. Når jeg skal trykke på koblingen, kommer feilmeldingen opp. Med en gang tenkte jeg at linken var feil, eller at et mellomrom hadde sneket seg inn, men redigerte hyperkoblingen og kopierte den. Deretter limte jeg den inn i safari og da fungerte linken. Så da konkluderte jeg med at denne var riktig Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Er det samme problem hvis du bruker Sett inn -> Hyperkobling? Ser at du bruker Safari, er det snakk om sånn eple-maskin? Da melder jeg pass videre. Både å lime rett inn og å bruke Sett inn -> Hyperkobling funker helt fint på normale datamaskiner (akkurat nå sitter jeg på W7 / Office 2010). Endret 22. oktober 2015 av Mr D Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Samme problem med sett inn ja. Men det som er rart at det fungerer sporadisk og det har ingenting å si hvilken nettside det er hentet fra. Hyperkoblinger fra samme tidsskrift kan fungere fint, men så plutselig kommer det en link som ikke fungerer. Haha. ja det er snakk om en eple maskin jeg får bare prøve litt mer. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå