MGP1 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Søknad på stilling som parfymeselgerVåren 2015 fullførte jeg videregående ved XXX XXX skole, på studiespesialiserende linje. Som nevnt i CV jobbet jeg i servicebransjen som ekstrahjelp ved XXX , under studietiden. Å ha jobbet for XXX, anser jeg som en verdifull erfaring både med tanke på nyttig arbeidserfaring, men også fordi jeg fikk sjansen til å jobbe i et effektiv og sosialt miljø, og håndtere alle de unike kundene som gjør arbeidsdagen interessant og verdifull. Motivasjonen for å jobbe i service yrket er og har alltid vært, uten tvil, gleden av å jobbe blant mennesker og skape et miljø kunder ønsker å komme tilbake til. Å kunne forlenge min arbeidserfaring innen serviceyrket hos dere ser jeg på som en spennende og mangfoldig utfordring. For å betjene en så stor og unik kundegruppe må man være både samarbeidsvillig, selvstendig, effektiv og konkurranseinnstilt. Dette er kvaliteter som min tidligere arbeidserfaring har gitt meg, noe jeg setter høyt i mitt arbeid, og som jeg ønsker å føre videre hos dere. Etter avsluttet skolegang har jeg nå planlagt ett friår med mulighet for å fortsette ansettelsesperioden under videre studier. Jeg er med dette meget fleksibel og ser med glede frem til å kunne fortsette min karriere i servicebransjen. Vedlagt er CV og referanser. Skulle det være aktuelt med mer informasjon ettersendes dette ved forespørsel. Håper på en positiv tilbakemelding. Med vennlig hilsen XXX XXX Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Serviceyrket er et ord. Usikker på om det er rett, min i mine ører høres det bedre ut hvis du skriver ", og å håndere alle de unike", og " og å skape et miljø kunder ønsker å komme tilbake til". Mine to ører Lykke til med jobbsøkingen! 1 Lenke til kommentar
MGP1 Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Serviceyrket er et ord. Usikker på om det er rett, min i mine ører høres det bedre ut hvis du skriver ", og å håndere alle de unike", og " og å skape et miljø kunder ønsker å komme tilbake til". Mine to ører Lykke til med jobbsøkingen! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 etter og lest søknaden vet jeg ikke noe om deg som person , en søknad bør inneholde litt om deg som person , hobbyer , familie og fritidssysler . det gjør det letter for de som leser søknaden og danne seg et bilde av deg . ellers så ser den delen du har skrevet bra ut . Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ser veldig bra ut. Legg gjerne inn et par linjeskift, slik at det blir lettere å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå