tkterje Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen som har noen meninger om hvilken hovedkort leverandør som leverer de beste kortene??? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mener selv at Abit er det beste, til OC, tett etterfulgt av Asus.. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Dette er jo mye smak og behag. Foretrekker Abit selv da. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det var jo en poll her på forumet om akkurat dette en tid tilbake, da var Asus vinneren. Men - de hadde jo p4(p/c)800, samt A7N8X (?) å flyte på. Nå har jo endel flere skaffet seg de nyeste abit-kortene (IC7 (G/max3), NF7-S v2.0, etc) og det har muligens endret seg litt. Men Asus har nok fremdeles lederplassen. MSI, Epox og andre aktører ligger litt i bakleksa for tiden. Litt rart egentlig, for Abit er ikke så store på verdensbasis som f.eks. MSI. Vi er nok ikke som alle andre her på berget... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kommer helt ann på hva du skal bruke det til og om det er amd eller intel Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har vært mest fornøyd med Asus kortene mine. (Har oxo hatt epox, aopen,msi). Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kommer helt ann på hva du skal bruke det til og om det er amd eller intel godt spm! for Amd ville jeg valgt ABIT Lenke til kommentar
tkterje Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har en intel prosessor og bruker Asus P4S8X i dag med sis 648 chipset. Er ikke helt fornøyd....vurderer å prøve noe annet..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 tidligere har jeg kun hatt asus, det gjelder skjermkort og hovedkort, har aldri hatt noen problemer med hverken skjermkort eller hk fra dem. har byttet til abit pga overklokkingsegenskapene. som det blir nevnt ovenfor, det kommer ganske mye an på hvilke behov man har og hvilke cpu produsent man bruker. jeg har ingen problemer med å anbefale asus og abit til andre. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Mange som får presset ut like mange mhz under OC med asus kort som med abit når det gjelder 865pe og 875p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå