hojohansen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har fått sansen for s/h bilder. Denne er tatt med min rx100 Hva synes dere? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Er litt skuffet, jeg leste "Burger King, blir det middag i dag?" og tenkte "her er det noen som er like svak som meg." 2 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Godt forsøk, men ikke helt i mål i mine øyne. Slike bilder gjør seg bra i SH, men her er mannen alt for mørk. Jeg ville nok heller ha tatt bildet i liggende format for å få mer fiskestang i bildet. Nå ser man jo ikke at det er en fiskestang. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Ok takker. Er nok litt for mørk. Har ikke redigert den.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Det er alt for mye som "foregår" på bildet. Motivet er av en mann som fisker, du kan med fordel gå litt nærmere personen og redusere dybdeskarpheten for å få mannen mer i forgrunnen. Bildet slik det er nå er av en mann med en fiskestang, deler av en brygge, masse båter, bygninger og annet krimskrams. Du ønsker å fortelle en historie med bildet ditt (går jeg ut ifra, fra tittelen på tråden) da er det viktig at de som ser på bildet oppfatter dette i motivet uten for mye "forstyrrelser". I tillegg som andre har påpekt er personen undereksponert og alt det andre som foregår i bildet i korrekt eksponering noe som øker denne uheldige effekten. Endret 29. oktober 2015 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå