hattori_hanzo Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hei, Har akkurat kjøpt meg en ASUS K501LB laptop, i tillegg til en Kingston V300 240GB SSD disk som jeg tenkte å installere i laptopen. Problemet er at jeg ikke greier å åpne laptopen. Har fjernet alle 10 skruene bak, men greier ikke å løfte plastlokket av, slik at jeg kommer til "innmaten" i PCen. Det sitter bom fast, og jeg får nesten ikke lirket noe i mellom. Noen som har en liknende PC og har greid å åpne den? Eller andre som greier å hjelpe meg? Har lagt ved noen bilder som viser hvordan den ser ut: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Enkelt å Google: Endret 21. oktober 2015 av Hårek Lenke til kommentar
hattori_hanzo Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Verste var at jeg har både Googlet og søkt på YouTube, men har ikke funnet NOE på K501-modellene. Men takk uansett, nå ordna det seg! Endret 21. oktober 2015 av Hårek Fjernet sitering. Helt unødvendig, og video skal aldri siteres. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Verste var at jeg har både Googlet og søkt på YouTube, men har ikke funnet NOE på K501-modellene. Men takk uansett, nå ordna det seg! Takk for denne tråden. Har nettopp kjøpte meg K501UB maskinen og har ikke klart å få til dette. Og som du sier, jeg fant heller ingen ting når jeg søkte på youtube eller google!! Utrolig. Må si takk til Hårek også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå