Kurt Lekanger Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 «Høstkos» er tema for konkurransen. Send inn bildene dine her.KONKURRANSE: Vinn et flott kamera i høstens store fotokonkurranse Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Flott at det endelig skjer noe mht. slike aktiviteter! PS! Siden det står "Last opp dine bilder", så regner jeg med at en kan laste opp flere bilder i denne konkurransen..., eller... ?? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Flott at det endelig skjer noe mht. slike aktiviteter! PS! Siden det står "Last opp dine bilder", så regner jeg med at en kan laste opp flere bilder i denne konkurransen..., eller... ?? Det går fint å delta med flere bilder. :-) 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Dersom fototeknisk kvalitet overvektlegges, så er denne konkurransen ihvertfall lite spennende for amatører som har dårlig utstyr. Proffene behøver gjerne ikke et ekstra kamera, når de har 10 stykk fra før. IMHO. Tipper jeg ikke deltar uansett, da det også krever litt "skills" utenom utstyret. Alternativt enormt mye flaks, og at en treffer smaken hos jury. Det burde legges inn handicap, i form at dere leser av kamera som er brukt fra EXIF-info elns. Endret 30. oktober 2015 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er dette noe for juryen? Kan man score bra med slikt? Ser ut å ha blitt en svært populær fotograferingstrend http://www.vgtv.no/#!/video/120415/naa-er-baller-i-solnedgang-det-nye-paa-nett Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvilket bilde ble det utvalgte? 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hvilket bilde ble det utvalgte? Det er flere som lurer på dette. 3 Lenke til kommentar
leoleo Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hæ? "Vinn et kamera", prøvde å "Laste opp dine bilder" men ser så at fristen gikk ut for snart en mnd siden? Hva skjer? Er akam.no helt forlatt Lenke til kommentar
leoleo Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hvilket bilde ble det utvalgte? Det er flere som lurer på dette. +1 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Har sendt PM til trådstarter og etterlyst svar.... 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Hei, beklager sent svar. Vi kommer til å gå gjennom bildene i morgen (tirsdag), så satser vi på å få kåret en vinner i løpet av tirsdagen. Beklager at dette har tatt så lang tid... 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hei, beklager sent svar. Vi kommer til å gå gjennom bildene i morgen (tirsdag), så satser vi på å få kåret en vinner i løpet av tirsdagen. Beklager at dette har tatt så lang tid... Der kom dere på banen..... Det er x antall uker siden konkurransen ble avsluttet og ingenting er skjedd. Fryktelig synd at det må mases frem en avgjørelse. Når det først skjer, skal alle bildene gjennomgåes på en dag og vinneren kåres. synes det virker lite seriøst. Har vært lojal og forsvart Akam/bildekritikken i lang tid, men må vel innrømme at lojaliteten avtar. Synes hele fotodelen på tek.no synker i kvalitet, og på toppen av det hele, så blir siden frontet av en reklame som er forkledd som en artikkel. Skjønner at det må reklameartikler til for og finansiere nettstedet, men dette blir for drøyt. Har tidligere nevnt at det må en innsats til fra alle parter, men det ser ut som redaksjonen bare lar det skure og gå.... Beklager min surmuling, men jeg synes det er trist at Akam/Tek.no foto forfaller, så dette er et innlegg som et utslag av frustrasjon...... Håper ting snur i det nye året, så skal jeg, med sikkert flere, bidra med mitt/vårt. Uansett, ei God jul og et forhåpentligvis godt nytt fotoår:-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ser nå at annonsene fikk farge, det hjelper....:-) Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Da er vinneren kåret! http://www.tek.no/artikler/vant-du-et-canon-kamera/219356 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Og da venter vi spent på neste konkurranse.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Leeenge siden forrige konkurranse, så kanskje på tide med en ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg