Gå til innhold

19" skjerm(flat) for gamer?

CowboyBebop

Anbefalte innlegg

Har lest en del om dette med responstid og ghosting osv. Men av det jeg har lest her inne på hardware den siste halvtimen er det 17" dere snakker om. Sikkert ikke lett godt nok, men jeg er litt slapp og trøtt nå. Tenkte jeg bare kunne spørre om dere vil være så vennlig å komme med forslag til en 19" lcd-skjerm. Skal brukes en del til spilling.

Har ikke plass til crt-skjerm og liker uansett flat bedre(utseende).

Tar kvelden nå og håper jeg har fått menge gode råd til imorgen.

Takker på forhånd for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Hvis du har penger til å kjøpe et Radeon 9800XT kort så kan du da fint gjøre det. Det har noen små ting som 9800pro ikke har. Slikt som temp. måler og overklokkings muligheter innebygd i kortet. Men selfølgelig får du mer for pengene å kjøpe for eksempel PowerColor 9800pro kortet.

Jeg vil anbefale Sapphire sitt kort ettersom jeg så at asus sitt ikke kommer i butikken (komplett.no) før den 31.12. Og jeg har selv Sapphire Radeon9800non pro. Jeg er godt fornøyd med det.

Jeg ser også at PowerColor har et 9800XT kort ute snart. Både Sapphire og PowerColor kommer til komplett den 24.11.

Selfølgelig kan man ikke stole på disse datoene men når det står slikt så er det det jeg henviser til.

PowerColor og Sapphire har jeg lest at brukere er for det meste fornøyd med så vilket av disse 2 kortene du velger vil vel ikke ha så mye og si på ytelse i alle fall. Jeg sjekket ikke opp hvilket av disse kortene som er bba (buildt by ati). Eller hvilken kjøling de har.

Skulle jeg ha valgt et av de kortene ville de blitt ut fra bundle som du kan se på de respektive hjemmesidene.

Jeg orker ikke paste noen url, for det regner jeg med du klarer å finne selv.

Angående lcd skjerm, er du hardcore gamer så vil du nok foretrekke 15 ms respons tid, noe jeg ikke fant noen 19" skjerm med. Og jeg bare lurte på om de er klar over hvor stor en 19" lcd skjerm er i forhold til en crt skjerm? 15" lcd = 17" crt, og vidre opp. Jeg vil nok anbefale å gå for en 17" skjerm med 15 ms. Men vil du ha 19" så er ikke 25 ille. Og er du ikke for kresen så vil du ikke merke det. Og den samsung skjermen så helt fin ut den.

Med vennlig hilsen og mange store koser å klemmer fra deres elskede

Krishell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...