FarazTehrani Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 ^^^^^Samme som spørsmålet. Jeg har lyst til å lese noen synspunkter. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja. Føler at jeg har det ganske bra med dagens regjering. Ikke mye det påvirker min hverdag og liv, men har opplevd mer veiarbeid og utbedringer på denslags siste to årene enn evigheten med forrige regjering. Skatten har ikke økt av det jeg kan se. Det er bygd nye skoler i nærområdet mitt, men det er i hovedsak Oslo kommune som finansierer. Kunne ønske de var litt barskere på kommunesammenslåingssaken, men det får være. Finnes enkelte kommuner som har færre innbyggere enn det er innbyggere i sameiet mitt, og det finner jeg pussig. Hadde vært litt rart om man på generalforsamlingen fant ut at Folkvang Boligsameie plutselig skulle danne egen kommune, med kommunestyre, rådmann, stort smykke, kulturhus og egen teknisk etat. Liker også tanken om at det er åpnet for å stille krav til de på NAV. Tydeligvis hjelper det å stille aktivitetskrav for økonomisk støtte. Merkelig det der (ironisk). Fint med en regjering som ikke bare nedsetter kommisjoner, utredningsgrupper, snakker og diskuterer og aldri gjør noe. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, og håper at de får nye fire år til å komme enda nærmere målet de arbeider mot. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja. Føler at jeg har det ganske bra med dagens regjering. Ikke mye det påvirker min hverdag og liv, men har opplevd mer veiarbeid og utbedringer på denslags siste to årene enn evigheten med forrige regjering. Skatten har ikke økt av det jeg kan se. Det er bygd nye skoler i nærområdet mitt, men det er i hovedsak Oslo kommune som finansierer. Kunne ønske de var litt barskere på kommunesammenslåingssaken, men det får være. Finnes enkelte kommuner som har færre innbyggere enn det er innbyggere i sameiet mitt, og det finner jeg pussig. Hadde vært litt rart om man på generalforsamlingen fant ut at Folkvang Boligsameie plutselig skulle danne egen kommune, med kommunestyre, rådmann, stort smykke, kulturhus og egen teknisk etat. Liker også tanken om at det er åpnet for å stille krav til de på NAV. Tydeligvis hjelper det å stille aktivitetskrav for økonomisk støtte. Merkelig det der (ironisk). Fint med en regjering som ikke bare nedsetter kommisjoner, utredningsgrupper, snakker og diskuterer og aldri gjør noe. Alt det du nevner ble iverksatt under forrige regjering. 5 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er ikke tilfreds i det hele tatt. De har gjort det ulovlig for meg å kjøpe kosttilskudd i fra England. Jævla idioter! 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er forholdsvis fornøyd med regjeringen av Norge (sett i forhold til mange andre land). Men for meg spiller det ikke så stor rolle hvem som står i spissen for den tungtrådde suppa med hybrid-politikk fra alle partier. Men igjen, er det så mange andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg merker i hvert fall en ting: mye ny asfalt de siste par årene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Sukk. In this thread: folk som ikke vet hva en regjering gjør. 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Mye ny asfalt, men irriterende at de ikke kan hive med en liten skulder i det minste(litt bredere), for enkelte plasser er det nesten umulig å passere andre større kjøretøy. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Fornøyd og fornøyd... Jeg er ikke misfornøyd. Slik som El-Ateisten skriver så skjer det nokså lite uansett hvem som sitter med makten, så har hverken mye å skryte eller klage på. Veiutbygging er nok bare noe dere merker ekstra godt nå. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vel, man kan ikke akkurat forvente en revolusjon hver gang man bytter regjering, ihvertfall ikke i et velfungerende demokrati. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vel, man kan ikke akkurat forvente en revolusjon hver gang man bytter regjering, ihvertfall ikke i et velfungerende demokrati. Og bra er det! Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vel, man kan ikke akkurat forvente en revolusjon hver gang man bytter regjering, ihvertfall ikke i et velfungerende demokrati. Velfungerende demokrati som sørger for at de som ønsker å handle vitaminer i utlandet ikke får gjort det. Det er jo egentlig ganske smålig. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg ville ikke gi et inntrykk om at jeg ville ha hurtige forandringer. Problemet mitt er heller tomme løfter, som gjelder alle partier. Selvsagt blir man skuffet. Men man har ikke akkurat skyhøye forventninger á "endelig blå regjering! Morna Jens! Nå blir det billig alko, sigg og bil" osv. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Går ikke an å være tilfreds med en regjering som vil ta inn 18.500 kriminelle, fremmedkrigere og velferdssøkere i året pluss deres familier, og så KUTTE skattene. Høyre og FRP forsøker å skape et forskjellssamfunn hvor velferdsstaten veltes over ende og lønningene presses ned. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, for det ville ikke Arbeiderpartiet gjort! \s Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Nei, de ville garantert gjort det, og verre. Men det betyr ikke at jeg må velge mellom to onder. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Same shit, different wrapping.. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Egentlig ikkje. Synes skattelettene er ein vits, spessielt trinnskatt. Synes også Siv Jensen er heilt ufordragelig ifht. innvandrings utsagnene ho har komt med i den siste perioden. Trur også kommunereformen kommer til å ha ein negativt effekt på svært mange kommuner som gjør det greit nå, som må dele den fortjenesten med andre, og evt. 2 kommuner med ræva økonomi får enda dårligere økonomi. Eller slik som her, ein kommune med gjeld til ørene med litt inntekt, samt 2 kommuner som ikkje har gjeld som må dra lasset med den andre kommunen.Liker derimot at de har innført rett til brukerstyrt personlig assistanse for funksjonshemmede. Liker heller ikkje at de har lagt ned mange lokale sykehus. Men igjen så har de redusert sykehuskøene "noe". 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Egentlig ikkje. Synes skattelettene er ein vits, spessielt trinnskatt. Synes også Siv Jensen er heilt ufordragelig ifht. innvandrings utsagnene ho har komt med i den siste perioden. Trur også kommunereformen kommer til å ha ein negativt effekt på svært mange kommuner som gjør det greit nå, som må dele den fortjenesten med andre, og evt. 2 kommuner med ræva økonomi får enda dårligere økonomi. Eller slik som her, ein kommune med gjeld til ørene med litt inntekt, samt 2 kommuner som ikkje har gjeld som må dra lasset med den andre kommunen.Liker derimot at de har innført rett til brukerstyrt personlig assistanse for funksjonshemmede. Liker heller ikkje at de har lagt ned mange lokale sykehus. Men igjen så har de redusert sykehuskøene "noe". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå