Grønningen Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har funnet ut at jeg skal søke meg inn på Fysikk og Matematikk på ntnu (5årig master). Desverre har det seg slik at jeg ligger tett opptil opptakskravet for 2015. Det vil si at det er en sannsynlighet for at jeg ikke kommer inn. Lurte derfor på om noen har gode forslag til årsstudium som kan være nyttige i forhold til enten dette studiumet, jobb etter jeg har fullført begge eller andre ting som jeg ikke har tenkt på. Foretrekker helst at jeg kan ta årsstudiumet i Trondheim, men dette er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Litt innsikt i økonomi kan sikkert være greit. Ellers er IT noe som er fint å kunne en del om i dagens teknologisamfunn. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Årsstudie i matematiske fag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Som forrige bruker antyder hadde jeg så absolutt gått for et årsstudium i matematikk/realfag. UiO har et slikt opplegg og det inkluderer programmering. Vet ikke hva opplegget til NTNU er. Det du får ut av et slikt år er kompetanse til å undervise i matematikk. I tillegg har du muligheten til å fortsette med en grad i matematikk (i hvert fall på UiO). Fortsetter du med det du først tenkte, vil du stå meget godt rustet og kan kanskje også søke fritak i enkelte matematikk-emner. Lykke til! Lenke til kommentar
operg Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Søk deg inn på årsstudiet over og ta samme emner som fysmat. Antakelig kan du hoppe rett inn i 2. årstrinn når du søker året etter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå