1Dr.E Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Har bytta ut de gamle dusjveggene med glassdører, og vil bytte ut det gamle dusjsettet inkl. batteri. Kikket på dette: https://megaflis.no/adora-dusjsett-inkl-dusjtermostat.html Ser helt fint ut, og har fått tommel opp fra interørministeren her hjemme.Men jeg ser at det, ifølge prisjakt.no, har kostet 1.599 tidligere i høst. Føles irriterende å betale 600,- mer enn dette nå. Er det noen som har konkrete tips til alternativ for under 2.000,-? Er ute etter en fast del med stort hode, i tillegg til en hånddusj.Gjerne bare ett veggfeste, og regulerbart i høyden, slik at jeg kan treffe over ett av de to skruefestene som er i flisene i dag og slippe unna med minimalt merker etter eksisterende. Endret 21. oktober 2015 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har ingen konkrete tips annet enn at min erfaring er at de rimelige er vel så bra som de dyrere. Det er derimot stor forskjell på hvordan dusjstrålen oppleves. Noen har mange hull som gir lite trykk mens andre har færre hull som gir større trykk. Jeg personlig liker trykk slik at jeg får vasket meg litt mer effektivt. De uten særlig trykk er mer for "kosedusjing". Det kan være greit å se hvilken garantiordningen som gjelder. Ryker en pakning stiller de beste opp med rørlegger og tar absolutt alle kostnader om det skjer. Ps. Bauhaus har endel slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå