Nuttery Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor lenge måtte du/dere vente? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk Prosessen med sikkerhetsklareringen min begynte i slutten av Juli. Enda ventende. Skal ha H/NS. Dette er jo nå 11 uker siden. Endret 21. oktober 2015 av Nuttery Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk Prosessen med sikkerhetsklareringen min begynte i slutten av Juli. Enda ventende. Skal ha H/NS. Dette er jo nå 11 uker siden. Vel, det er da en byråkrati-prosess det der, så overrasker meg ikke noe. Umulig å si hvorfor det tar tid. Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk Prosessen med sikkerhetsklareringen min begynte i slutten av Juli. Enda ventende. Skal ha H/NS. Dette er jo nå 11 uker siden. Vel, det er da en byråkrati-prosess det der, så overrasker meg ikke noe. Umulig å si hvorfor det tar tid. Litt lei av å sitte alene på et rom 8 timer om dagen uten noe å gjøre, kan man si. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tiden det tar kan varere veldig, avhengig av hvor mye de har i backlog og hvor mye de må undersøke. Jeg tror jeg venta rundt tre måneder første gangen, men jeg har kolleger som ventet mye lengre. Du kan ta forbindelse med autorisasjonsansvarlig for å høre om vedkommende kan sjekke status. 1 Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Tiden det tar kan varere veldig, avhengig av hvor mye de har i backlog og hvor mye de må undersøke. Jeg tror jeg venta rundt tre måneder første gangen, men jeg har kolleger som ventet mye lengre. Du kan ta forbindelse med autorisasjonsansvarlig for å høre om vedkommende kan sjekke status. status er bare "ventende/under behandling". Venter enda Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Venter enda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå