Gå til innhold

Nok en barnehage med hysteriske foreldre (over 1800 av dem) vurderes stengt

Anbefalte innlegg

Etter at politikerne har bestemt å opprette et asylmottak like ved.

Så utrolig mange hysteriske angsfulle rasister i den bygda der a!? De kan umulig representere Norge og nordmenn. For vi er jo gode, ikke rasister. Merkelig bygd og merkelig sak. Ellers i landet er ca 100% positive til de stakkars asylsøkerne hvis 100% er flyktninger fra krig. 

Trist at så mange foreldre til små barn er nynazister og satanister. 

https://www.facebook.com/Nei-til-asylmottak-på-Stensby-sykehus-1502466976714121/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen blir overbevist av bibelen, noen av koranen og frykter helvete, andre blir overbevist av nyrasistisk hatprat og frykter mennesker.

Folket blir lurt mens prestene, imamene og Capitalist/Minimalistene gliser av zombiefolket godtroenhet og bruker dette til å overbevise flere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Heldigvis er det enkelte som viser bakkekontakten på den samme siden. Minner forøvrig om barnevernshater-sider, hvor folk kan rendyrke fantasiene sine i relativ stillhet, og så klart uten å måtte forholde seg til at alle ting har mer enn en side

Hm, detta klarer INGEN å stoppe, selv stortinget er satt i sjakk matt i denne sak,,, bruk heller energi på og finne på noe som du kan bidra med ved intregrering. Korta er delt, det er bare å begynne å spille.
Lenke til kommentar

Jeg jobbet i en IT butikk like ved et asylmottak når jeg var mindre, sjef og eier var selv utenlandsk men ga klar klinkende klar beskjed om å utvise envær utenlandsk kunde som bare virret inne i butikken, dette var ikke en rasistisk beslutning fra hans side men heller en statistik en.

Vi hadde blitt frastjålet varer i åpningstiden tidligere, og av de vi fakket på overvåningskamera var det alltid en av utenlandsk opprinnelse til tross for at 95% av kundene våre var etnisk norske og majoriteten i bygda var det.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

Neida. Vi vet ingen ting om hvor mange mer eller mindre hysteriske foreldre som står bak denne siden. Det trengs bare én person for å opprette en facebookside. At 1800 liker siden er en annen sak. Det kunne jeg også gjort, selv om jeg bor i Bergen og ikke har barn i barnehagen noe sted. Om jeg likte den altså...

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen blir overbevist av bibelen, noen av koranen og frykter helvete, andre blir overbevist av nyrasistisk hatprat og frykter mennesker.

Folket blir lurt mens prestene, imamene og Capitalist/Minimalistene gliser av zombiefolket godtroenhet og bruker dette til å overbevise flere. 

Godt sagt, mangelnde selvinnsikt og voldsomt sterke meninger er en mildt sagt uheldig kombo :p Polarisering is imminent.

Lenke til kommentar

Som det står skrevet på siden du linket til så vet de ingenting om personenes psykiske helse, det er faktisk et godt argument. Man bør ikke stue dem vekk i en hytte i skogen heller, men en mer strategisk god plassering enn rett ved en barnehage eller skole er faktisk ingen dårlig idè.

Lenke til kommentar

Neida. Vi vet ingen ting om hvor mange mer eller mindre hysteriske foreldre som står bak denne siden. Det trengs bare én person for å opprette en facebookside. At 1800 liker siden er en annen sak. Det kunne jeg også gjort, selv om jeg bor i Bergen og ikke har barn i barnehagen noe sted. Om jeg likte den altså...

Så du ønsker altså ikke asylmottak i nærheten av barnehager?

Lenke til kommentar

Iflg partiet ditt hjerte nærmest så er det uansett ikke så mange flere flyktninger som vil komme... no stress.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Siv-Jensen-ble-grillet-om-flyktningtall-i-sporretimen-8211108.html

Lenke til kommentar

Iflg partiet ditt hjerte nærmest så er det uansett ikke så mange flere flyktninger som vil komme... no stress.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Siv-Jensen-ble-grillet-om-flyktningtall-i-sporretimen-8211108.html

Visste ikke anarkister og anarkokapitalister hadde et parti? Mener du liberalistsøppelpartiet FRP? De ligger så langt i fra mitt hjerte som mulig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Visste ikke anarkister og anarkokapitalister hadde et parti? Mener du liberalistsøppelpartiet FRP? De ligger så langt i fra mitt hjerte som mulig. 

Ok, my bad. Når det er sagt kan jeg ikke skjønne hvordan en anarkist kan være så mørkeblå i kantene at man finner det for godt å ta hele folkegrupper under en kam, og da spesielt de mest sårbare som må sies å være flyktninger. Skal ikke en anarkist i utgangspunktet være uenig i landegrenser og suverenitet? Hvordan i alle dager kan dine meninger la seg forene med anarki?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ok, my bad. Når det er sagt kan jeg ikke skjønne hvordan en anarkist kan være så mørkeblå i kantene at man finner det for godt å ta hele folkegrupper under en kam, og da spesielt de mest sårbare som må sies å være flyktninger. Skal ikke en anarkist i utgangspunktet være uenig i landegrenser og suverenitet? Hvordan i alle dager kan dine meninger la seg forene med anarki?

Det kommer litt an på. 

Anarkister kan være imot enkelte folkegrupper like mye som alle andre, men det er ikke akkurat innvandring som er en anarkist sitt største problem, nei.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det enkelte som viser bakkekontakten på den samme siden. Minner forøvrig om barnevernshater-sider, hvor folk kan rendyrke fantasiene sine i relativ stillhet, og så klart uten å måtte forholde seg til at alle ting har mer enn en side

Hm, detta klarer INGEN å stoppe, selv stortinget er satt i sjakk matt i denne sak,,, bruk heller energi på og finne på noe som du kan bidra med ved intregrering. Korta er delt, det er bare å begynne å spille.

Jeg tror innlegget du viser til her illustrerer godt mye av den frustrasjonen som finnes. Som vedkommende skriver:"korta er delt...", men hverken foreldrene, eller resten av befolkningen for den del, har blitt spurt eller fått noe å si. Sånn sett er det ikke så vanskelig å forstå frustrasjonen hos de som blir berørt, fordi "korta er delt" uten at man har fått velge hvorvidt man skal spille, eller hva man skal spille. 

Så vil tiden vise om frykten er begrunnet eller ikke. At traumatiserte unge menn med et dårlig tilbud og gjerne noen knuste illusjoner på toppen, kan være farlige kan det nesten ikke være så veldig stor tvil om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror innlegget du viser til her illustrerer godt mye av den frustrasjonen som finnes. Som vedkommende skriver:"korta er delt...", men hverken foreldrene, eller resten av befolkningen for den del, har blitt spurt eller fått noe å si. Sånn sett er det ikke så vanskelig å forstå frustrasjonen hos de som blir berørt, fordi "korta er delt" uten at man har fått velge hvorvidt man skal spille, eller hva man skal spille. 

Så vil tiden vise om frykten er begrunnet eller ikke. At traumatiserte unge menn med et dårlig tilbud og gjerne noen knuste illusjoner på toppen, kan være farlige kan det nesten ikke være så veldig stor tvil om. 

Om noen er traumatisert så tror jeg ikke løsningen er å vise dem en kald skulder ihvertfall.

Og korta er ikke utdelt av oss eller staten eller våre politikere, den lusne hånden både vi og flyktningene sitter med har blitt utdelt av Islamistene og Assad regimet i skjønn forening. Tror vi alle hadde vekslet inn hadde vi hatt mulighet til det, men noen ganger må man bare spille ut på andres premisser og legge på som best man kan inntil vi får "byttet ut" dealern som skaper den vanskelige situasjonen.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Om noen er traumatisert så tror jeg ikke løsningen er å vise dem en kald skulder ihvertfall.

Og korta er ikke utdelt av oss eller staten eller våre politikere, den lusne hånden både vi og flyktningene sitter med har blitt utdelt av Islamistene og Assad regimet i skjønn forening. Tror vi alle hadde vekslet inn hadde vi hatt mulighet til det, men noen ganger må man bare spille ut på andres premisser og legge på som best man kan inntil vi får "byttet ut" dealern som skaper den vanskelige situasjonen.

Kortene er delt av en samling faktorer som ikke kan isoleres til en enkelt person, men det er noen som har avgjort på våre vegne at vi skal være med i spillet. Der har ikke foreldrene, eller resten av oss for den del, fått noe å si. 

Jeg kjøper forøvrig ikke argumentasjonen at vi ikke har noe annet valg enn å spille til "familiekassa" er tom. Jeg tror det går opp for de fleste at det er en smertegrense et sted, så får vi se hvor den ligger. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg synes at spillet har foregått over en relativt lang stund, og indikasjonene har vært veldig tydelige. Noe sånt som at hele yttergrensene har bestått av økonomisk skakkjørte stater, og at eks Hellas i flere år har hatt nok med sitt, og derfor ikke tatt oppgaven slik den fortjente, er noe vi har blitt oppdaterte på, jevnt og trutt. Samtidig har vi fortsatt med våre mer enn spekulative inngrep I selv vepsebolet midtøsten

Vi har sittet og sovet ved svarte Per spillbordet

Lenke til kommentar

Jeg synes at spillet har foregått over en relativt lang stund, og indikasjonene har vært veldig tydelige. Noe sånt som at hele yttergrensene har bestått av økonomisk skakkjørte stater, og at eks Hellas i flere år har hatt nok med sitt, og derfor ikke tatt oppgaven slik den fortjente, er noe vi har blitt oppdaterte på, jevnt og trutt. Samtidig har vi fortsatt med våre mer enn spekulative inngrep I selv vepsebolet midtøsten

Vi har sittet og sovet ved svarte Per spillbordet

Det er jeg ikke uenig i.

Lenke til kommentar

Kortene er delt av en samling faktorer som ikke kan isoleres til en enkelt person, men det er noen som har avgjort på våre vegne at vi skal være med i spillet. Der har ikke foreldrene, eller resten av oss for den del, fått noe å si. 

Jeg kjøper forøvrig ikke argumentasjonen at vi ikke har noe annet valg enn å spille til "familiekassa" er tom. Jeg tror det går opp for de fleste at det er en smertegrense et sted, så får vi se hvor den ligger. 

Jeg tror smertegrensen går for de aller fleste i Norge den dag velferdsstaten er truet, noe den ikke er pr nå slik som mange vil påstå. Om dette påstås for å være føre var, det hele er jo tross alt bare ett tidsspørsmål om det fortsetter, eller om det gror opp av andre bakenforliggende agendaer, tror jeg varierer stort og gjør det hele enda vanskeligere å håndtere.

Apropos bakenforliggende agenda så er det en ironi over at det er Putin og Russland som er den eneste statsmakt som aktivt gjør noe konstruktivt i retning av å ta tak i roten til problemet i den form den oppstod. Om den egentlige grunnen for inngripen er en annen enn det som blir forespeilet kjenner jeg etterhvert blir mindre viktig så lenge noe blir gjort. Det er først når alle Islamistiske sadister er fjernet ifra regionen at freden har håp om å senke seg og flyktninger returnere. Ett langsiktig prosjekt som sikker vil koste vel så mye som flyktningene koster i seg selv, men det virker til at nasjonalfølelsen står sterkt også i Norge og at mange mest av alt vil "slippe" å ha dem her om vi kan unngå det. Fair enough og på litt sikt sikkert også til det beste for alle parter, men da har vi også en jobb å gjøre både i Syria og også andre steder i verden.

Lenke til kommentar

Når det er sagt kan jeg ikke skjønne hvordan en anarkist kan være så mørkeblå i kantene at man finner det for godt å ta hele folkegrupper under en kam, og da spesielt de mest sårbare som må sies å være flyktninger. Skal ikke en anarkist i utgangspunktet være uenig i landegrenser og suverenitet? Hvordan i alle dager kan dine meninger la seg forene med anarki?

Dersom han faktisk regner seg som anarkokapitalist så kan han være påvirket av at den godeste Rothbard gikk fra å være motstander av grenser til å argumentere for at åpne grenser førte til kulturell utvisking og press på den velferdsstaten som førte til mye av innvandringen i først omgang. Han ga så sine ideer en anarkokapitalistisk overbygning: I et privatisert land ville all eiendom være eiet av noen, og derfor kunne man ikke innvandre med mindre noen lot en flytte inn på eller overta deres eiendom. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...