mobilen.no Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Bose hiver seg på trenden og kobler sammen sine trådløse høyttalere.Boses mulitrom får en smart vri Lenke til kommentar
pstub Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Skal bli spennende å se hvordan den klarer seg mot SONOS. Har selv SONOS i hele huset og kunne ikke vært mer fornøyd! Blir spennende å se hva den nye PLAY:5 bringer også, og hva mer enn design som skiller den ut fra den forrige. Lenke til kommentar
Chot Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 I innledningen kunne EC Liiving fra Electrocompaniet på Tau også være nevnt: www.electrocompaniet.no/dg Ang. Sonos, så savner jeg der bluetooth bridge for å kunne spille fra 'alle' kilder. Lenke til kommentar
erikersnill Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Dette er spennende, særlig at Spotify arbeider med multiromsløsninger. Jeg har selv slik løsning hjemme (Heos) og irriterer meg litt over at jeg ikke kan kjøre ulike Spotify strømmer på ulike høyttalere fra samme konto med Spotify Connect. Jeg håper det kommer snart. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Savner virkelig Spotify Connect hos Sonos, synes Sonos-appen er elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg