pussywagon2 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hei, eg skal kansje ta lappen no til sommeren. Eg liker sykkler som Yamaha XV 125 og Suzuki intruder og slike sykkler. Sånne chopper aktige. Noen som har flere navn eg kan søke etter? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har ikke fler, men kan nevne at min kone startet sin karrière på MC på en Intruder 125, og det var virkelig en god sykkel. Gikk bra, lite feil, m.m. Jeg ville prøvd å kjøpe nytt, om du ikke har en kyndig til å være med deg på visninger. Jeg har prøvd å skaffe brukte 125-er til diverse familiemedlemmer, og jeg må si at det er sørgelig å se hvor ødelagt de fleste av de var. De fleste 16-åringer skrur uten å ha kunnskap, og ender opp med noe som er trafikkfarlig eller i det minste ødeleggende for sykkelen. Med tanke på alle de potensielle problemene jeg så på alle de brukte syklene, er jeg ikke i tvil at å kjøpe nytt, ta godt vare på den for så å selge for tilsvarende høy pris, er det som gir deg minst bekymringer og ikke særlig mer kroner å tape, totalt sett. F.eks en Intruder kan vare i mange år, men da må den bli tatt godt vare på, og få service på verksted.Lykke til på jakten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Suzuki Shadow. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Suzuki Shadow. Eller mener du Honda Shadow? Eller få man begge deler? Endret 22. oktober 2015 av Bjerknez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hahahaha, mente seff Honda Lenke til kommentar
deleted Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Jeg har kjørt en Honda Shadow 125 i mange år nå. Kjøpte den brukt (99-modell) for 6 år siden og den har fungert feilfritt alle årene jeg har hatt den. Minimalt med vedlikehold. Personlig synes jeg den er litt teit original, med de brede skjermene og den store potta. Da synes jeg Suzuki Intruder er mye finere. Også viktig å ha i tankene at den veier 160 kg, noe som blir mye å dra på for en 15-hester. Da vil feks en Honda CBR 125 gå vesentlig bedre. Hadde jeg kjøpt ny nå, hadde jeg prioritert noe som var litt lettere. Honda Shadow er den største cruiseren du finner på markedet. Andre modeller i 125-klassen er Honda Rebel 125, Yamaha Dragstar 125, Hyosung GV 125 og Yamaha Virago 125 Endret 24. oktober 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå