nikk Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) RSS/XML av hardware.no artikler hadde vært fint. Jeg lette litt rundt og fant ingen link til noen feed. Hvis det ikke finnes noe RSS-feed fra hardware.no, så er det enkelt å lage med php sine mysql og xml funksjoner Spesifikasjonene er her xml.com, tror jeg Jeg tror også at en del folk hadde blitt glad for en slik funksjon. Det står forresten noe mer om det her Nikolai Endret 13. november 2003 av nikk Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 En RSS feed skal være på vei. Les mer her. Lenke til kommentar
nikk Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Se der ja, den så jeg ikke. Fint at det er på vei Nikolai Lenke til kommentar
pskard Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva med: http://feed.hardware.no/hardware_no_generell_datafeed.xml ? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Takk for den linken. Endelig får jeg bruke RSS på HArdware også. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Finnes Amobil, Barbara og Gamer.no osv også på RSS? Skulle nemlig *veldig* gjerne hatt dem også Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Finnes Amobil, Barbara og Gamer.no osv også på RSS? Skulle nemlig *veldig* gjerne hatt dem også Her finner du noen flere: http://feed.hardware.no/ Desverre er det ikke komt så mange der enda Hvorfor er egentlig title satt til 3600 ? Endret 15. november 2003 av mohuhau Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvorfor er egentlig title satt til 3600 ? Godt spørsmål :-) Det skulle selvsagt være 'title', og ikke 'ttl'-variabelen som skulle inn i det feltet... Rettet nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
pskard Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Finnes Amobil, Barbara og Gamer.no osv også på RSS? Skulle nemlig *veldig* gjerne hatt dem også Det kommer. Står på TTD-listen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå