Gå til innhold

Siste rest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke å du undskylder'æ for.

Super macro.

At det kanskje skulle vært mer luft til venstre enn til høyre får de lærde strides om.

Måten du har valgt å legge den på gir litt ekstra og er vel grunnen til det jeg nevnte over.

Litt softa og litt ikke helt sylskarpt er egentlig ålreit på blomster som vel skal oppfattes som mjuke.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Super macro.

At det kanskje skulle vært mer luft til venstre enn til høyre får de lærde strides om.

Måten du har valgt å legge den på gir litt ekstra og er vel grunnen til det jeg nevnte over.

Litt softa og litt ikke helt sylskarpt er egentlig ålreit på blomster som vel skal oppfattes som mjuke.

Roar

Hei Roar! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding. :wee:

Sånn rent komposisjonsmessig ville det vært bedre å speilvendt bildet, det er det du sier?  På dette bildet er det jo greit å gjøre det, uten at det gjør vondt i sjela mi ;)

Lenke til kommentar

Etterbehandlinga var veldig fin.

Men her ville jeg hatt mere luft over blomsten, den virker litt flatklemt slik den framstår her.

Ellers var det et fint macro bilde med flotte fargetoner.

Mvh Fredrik

Hei Fredrik!

Jeg var litt spent på om noen ville nevne luft over blomsten, for det ER litt knapt der, det ser jeg også. Problemet var at stilken gjorde en krøll på seg akkurat der. Jeg kuttet akkurat ved krøllen, da ble det slik som dette...sånn litt i grenseland.. ;)

Fint at du kommer med litt konstruktiv kritikk, det setter jeg stor pris på. :D

Lenke til kommentar

Super macro.

Roar

Hei Roar! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding. :wee:

Sånn rent komposisjonsmessig ville det vært bedre å speilvendt bildet, det er det du sier?  På dette bildet er det jo greit å gjøre det, uten at det gjør vondt i sjela mi ;)

Nei, speilvending her ville jo gitt følelse av riktig leseretning, men ville like fullt gi følelse av at blomsten er på vei ut av bildet. Men ikke så mye fordi den kommer ovenfra så bare behold den som den er.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...